به گزارش ایرنا،احمد مرادی روز چهارشنبه درهمایش «نقش زنان در تداوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی» در بندرعباس اظهار داشت: بانوان کشورمان که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند، در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در عین مظلومیت ها مقاومت کردند و الگویی برای دختران نسل امروز هستند.
وی بانوان ایران اسلامی را نماد مقاومت، ایثار و شجاعت دانست و یادآور شد: این صلابت و فداکاری های زنان ایرانی ریشه دینی و اسلامی دارد.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی کانون های فرهنگی وهنری مساجد را مرکز جنبش های اسلامی دانست که حضور زنان در این کانون ها باید پررنگ تر شود.
وی همچنین مسجد و کانون های فرهنگی برای نقش آفرینی زنان در مبارزه با تهاجم فرهنگی را مهم ترین پایگاه برای حضور زنان در جامعه و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی آنان دانست.
مرادی در بخش دیگری ازسخنان خود ابراز داشت: اگر نگاه ما به حوزه های فرهنگی و اقتصادی مانند دوران انقلاب و دفاع مقدس باشد بخش بزرگی از مشکلات کشور قابل رفع شدن است.
وی در این رابطه از تشریفات اضافی از سوی برخی از افراد و شخصیت ها به عنوان خسارت جدی یاد کرد و اظهار داشت: اما هرچه در حوزه فرهنگی و اجتماعی با نگاه مسجد محوری در راستای تحکیم بنیان خانواده هزینه شود، عین فایده است.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.