به گزارش ایرنا، رضا کمالی زرکانی شنبه شب در بازدید ازغرفه خبرگزاری ایرنا، نگاه مردم هرمزگان به حوزه فرهنگ را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور مردم در نمایشگاه امتحان بزرگی است که مردم نشان دادند همچنان دغدغه کتاب دارند.
وی در این رابطه بیان داشت: در دومین روز از برپایی نمایشگاه افزون بر10 هزار نفر از نمایشگاه کتاب استقبال کردند که این حرکت نشانه فضای آگاهی مردم نسبت به کتاب است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: تا سومین روز نمایشگاه، 50 درصد یارانه نمایشگاه به شهروندان داده شده است.
کمالی زرکانی ادامه داد: جنب و جوش خانواده ها در فضای نمایشگاه کتاب باعث مدیریت زمان از سوی آنها و حضور مفیدتر از این فضای علمی خواهد بود.
وی ابراز داشت: قدم زدن مردم در فضای نمایشگاه حتی اگر کتابی هم نخرند ارزشمند است و این مرهون اطلاع رسانی رسانه ها و همراهی برخی از دستگاه هاست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان رونق فضای نمایشگاه را نیازمند همکاری های فرابخشی تمامی ارگان ها دانست.
کمالی زرکانی با اشاره به مشارکت صنایع برای نخستین بار در برپایی نمایشگاه کتاب، خاطرنشان کرد: استاندار نقش مهمی در هماهنگی این مشارکت ها و دستگاه ها داشته است.
وی یاد آورشد: تامین زیرساخت های نمایشگاه تنها برعهده اداره کل ارشاد نیست بلکه همراهی همه مسوولان می تواند باعث رونق نمایشگاه کتاب در سالهای آتی و ایده های بهتر در حوزه کتاب باشد.
نمایشگاه کتاب هرمزگان از هشتم تا سیزدهم اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌ های هرمزگان واقع در چهار راه جهانبار بندرعباس برپاست.
ساعت بازدید از این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها ساعت 16 تا 21 است.
9887/2094 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.