به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه شنبه در نشست کمیته مشارکت های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان، اظهار داشت: با توجه تاثیر سوء و مخرب اعتیاد در جامعه، که کسی از آن مصون نیست اجرای طرح های آگاهی بخشی و پیشگیری از اعتیاد از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی افزود: اجتماعی شدنِ مبارزه با مواد مخدر باید در دستور کار قرار گیرد و سمن ها، رسانه ها و شبکه های اجتماعی با همه توان در این مسیر اقدام کنند.
حیدری بیان داشت: همه دستگاه های اجرایی در حوزه آگاهی بخشی برای پیشگیری از وقوع اعتیاد در جامعه مسئولیت دارند و در این زمینه وظیفه دستگاه های فرهنگی، اجتماعی به ویژه آموزش و پرورش و صداوسیما در حوزه آگاهی بخشی و پیشگیری بسیار حائز اهمیت است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: اگر در حوزه اعتیاد برنامه های آگاهی بخشی و پیشگیری با قوت دنبال نشود، در حوزه درمان متحمل هزینه های سنگینی خواهیم شد.
حیدری اظهار داشت: آموزش متولیان کمپ های ترک اعتیاد در استان موضوع مهمی است که نیازمند توجه از سوی دستگاه های متولی به ویژه بهزیستی می باشد.
وی خاطرنشان کرد: پیش بینی اشتغال معتادان بهبود یافته موضوع مهم دیگری است که نیازمند توجه و برنامه ریزی است و اگر این مهم محقق نگردد چرخه درمان معتادان کامل نخواهد شد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.