به گزارش ایرنا، محمدرضا ایدون روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان بارندگی در سال جاری تاکنون نسبت به سال آبی پارسال حدود166 درصد افزایش را نشان می دهد.
وی در ادامه از متوسط بارش 20 میلی‌ متر باران در ابتدای هفته دوم اسفندماه و روزهای منتهی به پایان سال در استان هرمزگان خبر داد.
مدیردفترمطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ‌ای هرمزگان، گفت: بر اساس پیش بینی ها بارش‌ های خوبی به‌ ویژه در ناحیه مرکزی و شرقی این استان شاهد هستیم.
ایدون گفت: بیشترین میزان بارش در ایستگاه پاپرپشتکوه با 78 میلیمتر در حوضه مرکزی استان و کمترین میزان بارش مربوط به شرق استان در شهرستان جاسک است.
به گزارش ایرنا، طبق اعلام هواشناسی در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی در استان هرمزگان با 46 و 6 دهم میلیمتر در میناب ثبت شد.
بعد از میناب، بیشترین بارش ‌ها مربوط به مناطق شرقی و شمالی استان از جمله رودان با 21و 5 دهم میلیمتر، بشاگرد 19و 5 دهم میلیمتر و حاجی آباد با 42 و2 دهم میلیمتر است.
بر اساس ایستگاه ‌های باران سنجی، در شبانه روز گذشته در جزیره قشم، بندرعباس، پارسیان و بستک نیز در مجموع بیش از 12 میلیمتر باران باریده است. همچنین در این مدت در شهرستان بندرخمیر 8.7 میلیمتر، جزیره بوموسی 4.7 میلیمتر، بندرلنگه 2.9 میلیمتر و در جاسک 1.2 میلیمتر باران باریده است.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.