علی اصغر ترحم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهمترین این اقدام ها شامل برقراری رومینگ بین اپراتور اول ودوم تلفن همراه و تبدیل وتغییر شبکه فناوری ارتباطی GSM (تلفن سیار روستایی) به شبکه اپراتور اول است.
وی ادامه داد: تبدیل و تغییر فناوری شبکه سیار روستایی بر افزایش کیفیت ارتباط های برون شهری تاثیر دارد و از سوی دیگر اپراتورهای تلفن همراه هم در حال نصب تجهیزات و افزایش تجهیزات ارتباطی خود در مسیرها و شهرها هستند.
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب شرق یاد آور شد: کیفیت پوشش شبکه ارتباطی تلفن همراه در مناطقی که سیگنال به دلیل برخورد با موانع مختلف طبیعی ضعیف تر از سایر مناطق بود هم بهبود یافته است.
علی اصغر ترحم با حکم معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تاریخ هفت اسفند به عنوان مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب شرق منصوب شد.
«تهیه و انتشار گزارش های دوره ای از وضعیت و کیفیت خدمات پستی، مخابراتی و فناوری اطلاعات در کشور و مقایسه تطبیقی آن در منطقه و جهان تنها یکی از وظایف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.»
«تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق شامل استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان می شود.»
«اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق یکی از هفت اداره کل منطقه ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است که به منظور حضور موثر سازمان در سطح کشور و انجام وظایف حاکمیتی و نظارتی سازمان، نظارت دقیق و به موقع بر اپراتورها و اعمال مقررات، کنترل فضای فرکانسی، اعمال حاکمیت بر طیف فرکانس و همچنین نظارت بر حسن اجرای ضوابط و مقررات در بخش های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده اند.»
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.