به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه چهارشنبه در ستاد ساماندهی سواحل هرمزگان اظهار داشت: گردشگری به عنوان یک صنعت مولد نقش بسیار چشمگیری در افزایش درآمدها و ایجاد اشتغال پایدار دارد.
وی افزود: معرفی ظرفیت های گردشگری مناطق ساحلی در سطح ملی می تواند تاثیر بسزایی در جذب گردشگران برای استان داشته باشد.
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ساماندهی سواحل در تمام شهرستان های ساحلی استان به عنوان یکی از ماموریت های فرمانداران است و تحقق کامل مصوبات این ستاد از فرمانداران شهرستان ها مطالبه خواهد شد.
حیدری تاکید کرد: کمیته های هشت گانه ستاد ساماندهی سواحل هرمزگان هر کدام در حوزه تخصصی خود اقدامات لازم را جهت ساماندهی سواحل انجام دهند.
وی بیان داشت: در این رابطه دستگاه های فرهنگی و اجتماعی هرمزگان نیز با برنامه ریزی مناسب پیشگام باشند و خلاء های فرهنگی موجود در این بخش را جبران نمایند.
این مقام مسوول اظهار داشت: عملکرد دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در حوزه ساماندهی سواحل ارزیابی می شود.
حیدری با اشاره به نزدکی به ایام نوروز و ورود گردشگران به هرمزگان، گفت: پیش بینی می شود با توجه به اقدامات انجام شده برای ایجاد زیرساخت ها در مناطق ساحلی استان شاهد حضور چشمگیر مسافران در مناطق مختلف ساحلی استان به ویژه جزایر باشیم.
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: باید شرایط و امکانات بیشتری جهت رفاه حال مردم و گردشگران در مناطق ساحلی استان ایجاد شود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.