به گزارش ایرنا، حمیدرضا محمد حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز98، مزیت ایجاد این پیاده ‌رو‌ها و رمپ‌ ها را فراهم کردن بسترهای لازم برای حمل و نقل و انتقال کالسکه کودکان، چرخ ‌های دستی خرید، افراد روی صندلی چرخدار و سایر مسافران ناتوان و هدایت افراد به مکان های خاص عنوان کرد.
وی ادامه داد: هم‌ سطح سازی ورودی و خروجی ساختمان پایانه با ایجاد پیاده رو، رمپ و سرویس‌های بهداشتی مختص این افراد از جمله فعالیت‌ هایی بوده که در این بندر عملیاتی شده است.
مدیراداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: این موضوع در راستای رعایت حقوق شهروندی افراد مورد توجه قرار گرفته تا افراد عادی بتوانند از امکانات این محیط ها استفاده کنند.
محمدحسینی همچنین ایجاد کانتر فروش بلیط الکترونیک سفرهای دریایی ویژه معلولان در بندر شهید حقانی را از خدمات ارایه شده به این اقشار عنوان کرد.
وی افزود: همچنین دستورالعمل جدیدی برای شناورهای تندرو تهیه شده که بر اساس آن شناورها باید نسبت به اختصاص یک صندلی ویژه معلولان اقدام کنند و یا یک مکان مناسب برای جانمایی صندلی آنها در نظر بگیرند.
به گزارش ایرنا، 40 فروند شناور با ظرفیت 4000 صندلی ترابری مسافران دریایی بین بنادر شهید حقانی بندرعباس؛ شهید ذاکری قشم، بندرگاه جزایر هرمز و لارک را بر عهده دارند.
مسوولیت راهبری بنادر مسافری بندرعباس تحت مدیریت اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر است.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.