به گزارش ایرنا، علی اعمی برنطین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این شمار پایگاه 14 واحد ثابت و 19 واحد سیار هستند.
وی خاطرنشان کرد: در این پایگاه ها خودروهای نجات، آمبولانس و پرسنل پشتیبان به همراه امدادگران آموزش دیده مستقر شده و نسبت به ارائه خدمات امداد جاده ای به مسافران نوروزی اقدام می کنند.
این مقام مسوول گفت: هرمزگان از جمله مناطق گردشگر پذیر کشور به ویژه در نیمه دوم و ایام پایانی سال با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی آن در این بازه زمانی است.
وی ادامه داد: در این ایام میزان مسافرت ها و ترددها به هرمزگان افزایش می یابد و جمعیت هلال احمر همیشه به دنبال این است که سفرهای نوروزی بدون بروز هیچ گونه حادثه تلخی انجام شود.
وی بیان داشت: در همین راستا نیز طرح امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر از از 25 اسفندماه امسال آغاز و تا 16 فروردین سال آینده ادامه دارد .
اعمی برنطین تصریح کرد: علاوه بر پست‌های جاده‌ای و دریایی امداد و نجات نوروزی تیم امداد هوایی نیز با یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در مرکز استان هرمزگان مستقر خواهد بود.
وی بیان داشت: پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در ورودی و خروجی شهر‌های بندرعباس، جاسک، سیریک، میناب، رودان، حاجی آباد، قشم، بستک، پارسیان، بندرلنگه و بندرخمیر به صورت ثابت برپا است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در طرح امداد و نجات نوروزی امسال 460 نفر امدادگر در پایگاه های ثابت و سیار در محورهای پرتردد استان خدمات رسانی خواهند کرد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.