به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که به مدت 4 روز برپا خواهد بود، 65 شرکت داخلی و 5 شرکت خارجی از کشور های آلمان، هلند، دانمارک، کره جنوبی و مالزی، مهمترین تولیدات و محصولات و تجهیزات صنایع ورزشی رشته های مختلف بویژه ورزشهای آبی و دریایی را در فضایی به وسعت 14 هزار مترمربع به نمایش گذاشته اند.
همچنین در این نمایشگاه آخرین فرصت ها و ظرفیت ها در بخش های محصولات و تجهیزات ورزشی، خدمات سلامت و ورزش و صنایع وابسته ارائه شده است.
برگزاری همایش 'ورزش و کودک ' ، 'ورزش و سالمند '، پیاده روی عمومی و همایش بین المللی تافیسا و فدراسیون ورزش های همگانی از برنامه های جنبی نمایشگاه بین المللی ورزش، سلامت و صنایع وابسته کیش است.
این نمایشگاه با حضورنایب رییس فدراسون ورزش های همگانی کشور ' محمود افشار دوست' مدیرعامل مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش، شرفی رئیس شورای شهر کیش و جمعی از مسئولان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش گشایش یافت.
میترا روحی درجریان بازدید خود از نمایشگاه بین‌ المللی ورزش، سلامت کیش، از برگزاری این نمایشگاه به عنوان یک رویداد مهم ورزشی نام برد و افزود: تجهیزات و محصولات عرضه شده در این نمایشگاه نشان دهنده توانمندیهای شرکت های داخلی و بخش خصوصی است.
وی ادامه داد: صنایع و تجهیزات ورزشی یکی از نیازهای فراگیر جامعه و حوزه سلامت است و خواست فعالان این بخش حمایت هرچه بیشتر دولت است.
1339 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.