به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد روز دوشنبه با اشاره به صدور«بیانیه‌ گام دوم انقلاب» افزود: نکات بسیار مهمی از سوی رهبر معظم انقلاب در این بیانیه ذکر شده که می طلبد روحانیان و مبلغان در اجرا و عملیاتی کردن آن احساس مسوولیت داشته باشند.
وی بیان داشت: در این بیانیه راهبردی، رهبر معظم انقلاب بر امید واقع بینانه به آینده و نقش بی بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ها تاکید داشته ودرهفت سرفصل اساسی نقشه راهی را برای جوانان ترسیم کرده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب همچنین در این بیانیه، آینده کشور را روشن ترسیم کرده و نسخه شفابخش مسیر رو به جلو را پیش روی ملت و مسوولان قرار دادند.
انصاری راد گفت: دهه هفتادی و هشتادی در مراسم یوم الله 22بهمن در واقع گام دوم انقلاب را برداشتند و در این روز حساس که دشمنان با برنامه ریزی های شبانه روزی خود در صدد کمرنگ کردن چهلمین بهار پیروزی انقلاب بود با حضور گسترده خود نشان دادند گرچه این انقلاب را ندیدند اما با دشمن شناسی به موقع، پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.
وی اضافه کرد: منشور رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، در واقع گامی مهم در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب خواهد بود.
این مسوول، حفظ اصول انقلاب را رمز ترقی و پیشرفت انقلاب اسلامی در گام دوم برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب ها در جهان است که با تکیه به لطف الهی و پشتیبانی ولایت فقیه، راه عزت و رستگاری را در طول چهار دهه گذشته طی کرده است.
وی اظهارداشت: ملت قدرشناس و فهیم انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب و در دهه های گذشته نشان دادند که هیچ گاه دست از ولایت و رهبری و آرمان های امام (ره) برنخواهند داشت.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.