داریوش باقرجوان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت براساس اطلاعات دریافتی از سامانه های تردد شمار موجود، محور بندر شهید رجایی به بندرعباس با ثبت 815 هزار و 80 دستگاه خودرو پرترددترین و جاده سه راهی چهوو به لامرد با ثبت 26 هزار و 409 خودرو، کمترین تردد داشتند.
وی با اشاره به این که 25 درصد کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است، بیان داشت: محور بندر شهید رجایی به بندرعباس با ثبت 224 هزار و 524 وسیله نقلیه بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین را داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهارداشت: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح راه های ارتباطی استان نیز در بهمن ماه امسال معادل 263 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.
باقرجوان گفت: بیشترین نرخ جریان ترافیکی در ماه گذشته مربوط به بندرشهید رجایی به بندرعباس با ثبت تردد یکهزار و 132 وسیله نقلیه در ساعت و کمترین نرخ جریان ترافیک با ثبت تردد 37 وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور سه راهی چهوو به لامرد بوده است.
وی، سرعت متوسط تردد در شبکه راه های دارای تردد شمار هرمزگان نیز در مدت یاد شده 75 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین سرعت متوسط در این مدت 100 کیلومتر در ساعت مربوط به محورسه راهی چارک به بندرلنگه است.
این مسوول اظهارداشت: 12 درصد وسایل نقلیه در محورهای هرمزگان فاصله طولی مجاز بین 2 خودرو را رعایت نکردند که بیشترین تخلف مربوط به محور بندرعباس به بندرشهید رجایی با 192 هزار و 439 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.
باقر جوان یادآورشد: 10 درصد وسایل نقلیه در راه های ارتباطی هرمزگان نیز در این مدت سرعت مجاز را رعایت نکرده اند که بیشترین تخلف مربوط به محور درگهان به قشم با 62 هزار و 418 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.