به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی روز یکشنبه درآیین معرفی و تکریم مسوولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: اگر به این 2 اصل پایبند باشیم و در راستای این اقدامات تلاش کنیم هرگز نسبت به آینده انقلاب نگرانی نخواهیم داشت.
وی بیان داشت: امروز دشمن از راه های مختلف و از دریچه فضای مجازی بدنبال تصرف مغزها، تزلزل فکری و سست کردن اراده جوانان نسبت به نظام و انقلاب و شکاف بین مردم و رهبری است و می خواهد همچون صدر اسلام مسلمانان را به جان هم بیاندازد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن اظهارداشت: رسالت سپاه و بسیج و همه مسوولان این است که نگذاریم تزلزل فکری در جامعه ایجاد شود، بلکه باید اندیشه ها و بنیادهای فکری را قوی کنیم و نسبت به ارزش های انقلاب، گفتمان های دینی و نظام اسلامی حساس تر باشیم.

*عوامل ماندگاری انقلاب در 40 سال گذشته
نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران همچنین به عوامل ماندگاری و زنده بودن انقلاب در40 سال گذشته اشاره کرد و گفت: نخستن اصل ماندگاری انقلاب با وجود همه فتنه ها و سختی ها، معجزه الهی است و باید مواظب باشیم که ناملایمات و سختی ها ما را از این نعمت غافل نکنند.
حاجی صادقی بیان داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند 40 سالگی انقلاب به معنای پیری و فرسودگی نیست بلکه به معنای پختگی آن است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن ادامه داد: یکی دیگر از عوامل ماندگاری انقلاب این است که در این مدت 40 سال، حرکتی رو به جلو داشته و پیشرفت کرده است اما دشمنان همواره رو به عقب رفته اند.
حاجی صادقی در بحث مبارزه با استکبار جهانی ابراز داشت: امروز وضعیت انقلاب اسلامی ایران به گونه ای است که دشمن خود معترف شده این انقلاب، مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است و به برکت همین انقلاب، سنگ در دستان فلسطین تبدیل به موشک های دوربرد شده است.
وی گفت: هرچند که در مدت 40 سال گذشته انقلاب اسلامی با فتنه ها و توطئه های زیادی مواجه بوده که بسیاری از این مشکلات به علت بی عرضگی و بی مدیریتی رقم خورده اما خدا را شاکریم که نظام و انقلاب همچنان پابرجاست تا جایی که مقام معظم رهبری نقشه راهی برای 40 سال بعدی آن را طراحی کرده است.
وی بیان داشت: امت بی ولایت و ولایت بی امت برای استکبار هیچ خطری ندارد و دشمنان می گویند هر چقدر جمعیت ایران زیاد باشد اما مادامی که رهبری نداشته باشند، شکست می خورند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به مسوولان و مدیران سه قوه گفت: در نظام ولایتی، نظریه پرداز ولایت فقیه است و ما در نظام ولایی باید فرمانبردار ولایت باشیم و به سمت اراده و منویات رهبری حرکت کنیم.
وی گفت: دشمن در فتنه دهه 90 بدنبال قداست زدایی از ولایت و سست کردن اعتقادات مردم است تا نقطه اتصال امت و رهبری جدا شود و امت شکننده شوند اما برخلاف آنچه دشمن تصور داشت در راهپیمایی 22 بهمن امسال شاهد بودیم که آمار شرکت کنندگان استان ها نسبت به سال های گذشته بیشتر بوده و امیدواریم مسوولان و مدیران نیز قدر این مردم را بدانند.
این مقام سپاهی تصریح کرد: امروز خدمتگذاری خالصانه و صادقانه به این مردم بزرگترین عبادت و کوتاهی در خدمت، بزرگترین گناه است.

** اهل بیت (ع) واسطه کسب فیض الهی هستند
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: اهل بیت (ع) و در راس آن فاطمه زهرا (س) واسطه کسب فیض الهی هستند و به هر میزان اتصال به ائمه اطهار بیشتر باشد، کسب فیض بیشتری حاصل می شود.
حاجی صادقی گفت: از وجود داشتن قرآن و اهل بیت (س) بسیار خوشحالیم و همواره خرسندیم که پیرو اسلام هستیم که به ما حیات بخشیده است.
وی با اشاره به این که حضرت فاطمه زهرا(س) در تاریخ بشریت بی نظیر است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با استکبار، نیاز به امدادهای غیبی و کمک اهل بیت (ع) داریم تا از این فتنه ها به سلامت عبور کنیم.
وی همچنین با تبریک ولادت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) بر گردن تک تک ما حق حیات دارند، چون انقلابی به پا کردند که تولد جدید اسلام ناب محمدی بود.
در این آیین حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی به عنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان معرفی و از خدمات هشت ساله حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار مسوول سابق این دفتر قدردانی شد.
این آیین با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس، استاندار هرمزگان، جمعی علمای شیعه واهل سنت، فرماندهان سپاهی و بسیجی استان برگزار شد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.