به گزارش ایرنا، مهرداد ساکت روز شنبه افزود: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس نخستین منطقه ای است که موفق به پیاده سازی نرم افزار صدور حواله الکترونیکی بانک مرکزی شده است.
وی ارتقای ایمنی، سرعت در انجام امور بانکی و کاهش هزینه ها را از مزایای نصب این نرم افزار عنوان کرد و افزود: تمامی پرداخت ها به فروشندگان کالا و خدمات از طریق این سامانه صورت می گیرد.
رییس امور مالی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس ادامه داد: با پیاده سازی این نرم افزار دیگر نیاز به صدور اوراق بانکی نخواهیم داشت.
به گفته ساکت، قبل از این تمامی امور بانکی بصورت حضوری بود که 48الی72ساعت طول می کشید که با راه اندازی این سامانه، امور بانکی این منطقه به صورت غیرحضوری و به کمتر از 4 دقیقه رسیده است.
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس یکی از مناطق دوازده ‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که در سال 93 فعالیت خود را در شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان آغاز کرده است.
3 مرکز انتقال نفت بندرعباس، قطب ‌آباد و مهرآران به منظور ماموریت این منطقه به صورت شبانه‌ روزی در انتقال حجمی معادل 320 هزار بشکه فرآورده نفتی به استان‌ های همجوار نقش اصلی دارند.
انتقال فرآورده‌های نفتی از پالایشگاه نفت بندرعباس، پالایشگاه ستاره خلیج فارس و شرکت پخش فرآورده ‌های نفتی به استان‌ های همجوار، انتقال نفت خام تولیدی شرکت فلات قاره منطقه قشم به پالایشگاه بندرعباس و انتقال فرآورده‌ های نفتی وارداتی و صادراتی از طریق خطوط لوله اسکله شهید رجایی از جمله مهم ‌ترین مسوولیت‌ های خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس است.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.