به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز جمعه در حاشیه رزمایش ولایت 97، اظهار داشت: تهدیدها علیه کشورما همیشه وجود داشته و مهم توانمندی نیروهای مسلح برای مقابله و بازدارندگی است.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما توان مقابله با هر تهدیدی را دارند، افزود: در این خصوص، نیروی انسانی یک رکن مهم است و نیروهای ما امروز از نظر آموزش و مهارت در سطح بسیار بالایی هستند.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: امسال چند رزمایش برگزار شد که همه آنها با هم، نشانده توان و قدرت دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.
امیر دریادار سیاری با اشاره به بومی بودن تمامی تجهیزات و سامانه های حاضر در رزمایش خاطرنشان کرد: تجهیزات نیروهای مسلح ما دیگر عاریه ای نیست چراکه معتقدیم سلاح عاریه ای، امنیت عاریه ای به دنبال دارد و فروشندگان این تسلحیات می توانند در بزنگاه، گلوگاه ها را بگیرند.
مرحله نهایی رزمایش بزرگ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با نام ولایت 97 و با رمز مقدس یا زهرا (س) به مدت 3 روز از صبح امروز جمعه با رژه دریایی انواع شناور‌های سطحی و زیر سطحی و یگان‌های پروازی این نیرو در شرق تنگه هرمز و دریای عمان آغاز شد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.