به گزارش ایرنا، رضا کمالی زرکانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای انتخاب آثار نخستین جشنواره تئاتر خیابانی نور متشکل از سیما پور سالاری ، حسین کریمی و علیرضا داوری در طول چهار روز از آثار متقاضی شرکت در این جشنواره در شهرستان های حاجی آباد، رودان، میناب و بندرعباس با حضور نماینده دبیرخانه جشنواره بازبینی به عمل آورد.
وی افزود: این شورا پس از بررسی و تبادل نظر ٩ نمایش را جهت شرکت در بخش رقابتی جشنواره مذکور انتخاب کردند.
وی آثار راه یافته به این جشنواره را نمایش'سرباز ' به کارگردانی فریده سلمانی از بندرعباس، 'چیزی شبیه پدر' کارگردان ابراهیم لشکری از حاجی آباد، 'وضعیت قرمز' کارگردان ایوب رحیمی از میناب، 'دشمن آشکار' کارگردان راهب ذاکری از میناب، 'تندیسی برای شهر' کارگردان حبیب ناصری از میناب، 'حرمت حریم ' کارگردان باقر رمضان زاده از میناب، 'اس پی ' کارگردان شیوا قاسمی از میناب، 'گاو' کارگردان علی اصغر کمالی از رودان و 'مات' کارگردان ناصر عابدینی از رودان معرفی کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء سطح کیفی تئاتر استان ، کشف و حمایت استعدادهای جوان، نگاه تخصصی و علمی در راستای پربار تر کردن زبان هنر تئاتر و رسالت تاثیر آن بر جامعه با شعار 'ایجاد شور و شعف دینی و مذهبی' عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی نور 5 تا 7 اسفندماه به دبیری مصیب داوری به میزبانی شهرستان رودان برگزار می شود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.