به گزارش ایرنا، محمد آشوری شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری با حضور رییس جمهوری در بندرعباس افزود: با توجه به جایگاه اقتصادی خوبی که این استان در کشور دارد، ازنبود تعادلی به نام بیکاری در رنج است.
وی بیان داشت: اختصاص 50 درصد استفاده از ظرفیت های شغلی بنگاه های اقتصادی وابسته به دولت به قشر جوان در هرمزگان، می تواند برای آن ها امید بخش باشد.
این مقام مسوول خطاب به رییس جمهوری خاطر نشان کرد: بیمارستان های بندرعباس، میناب و مادر و کودک در بندرعباس با کمبودهایی مواجه است که نیاز به اعتبارات ملی دارد که خدمت رسانی را در بخش بهداشت و درمان به مردم هرمزگان سرعت ببخشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت معیشت مرزنشینان اشاره کرد و گفت: اگر برای مرزنشینان امنیت اقتصادی و معیشتی ایجاد شود حتی دیگر به حضور نظامی ها در مرزهای این استان نیازی نیست زیرا آن ها به خوبی پاسداری از مرزها را در سالیان گذشته نیز اثبات کرده اند.
وی اظهار داشت: وجود مناطق آزاد در این استان نیازمند تصمیم گیری های عادلانه دولت در زمینه اختصاص اعتبارات لازم است که با توجه به اهمیت بسیار این مناطق، مردم جزیره های هرمزگان نیز نباید از آن بی بهره باشند.
9944 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.