به گزارش ایرنا، علی الهیاری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 12میلیارد ریال اعتبار از محل منابع دولتی و داخلی کمیته امداد و همچنین کمک های مردمی برای خرید این میزان جهیزیه هزینه شده است.
وی بیان داشت: کمیته امداد در چهار دهه گذشته با نگاه برگرفته از راه امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به دنبال رفع مشکلات محرومان و قشرهای نیازمند جامعه با مشارکت خیران بوده است.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار داشت: درسالجاری میزان کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد 30 میلیون ریال و هدیه ازدواج به پسران 20 میلیون ریال بوده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهارداشت: افراد نیکوکار می توانند با شماره گیری کد #076*8877* از طریق تلفن همراه و سامانه تلفن گویای 3288 در تامین جهیزیه به زوج‌ های جوان نیازمند، با این نهاد همکاری کنند.
الهیاری ابراز داشت: کمیته امداد هرمزگان با پرداخت جهیزیه و هدیه ازدواج، موجب ازدواج آسان و آبرومند تعداد زیادی از زوج های جوان در این استان شده است.
وی یادآورشد: علاوه بر پرداخت جهیزیه و هدیه ازدواج، تسهیلات کارگشایی و اشتغالزایی نیز به‌ صورت قرض ‌الحسنه (وام بدون بهره) از سوی کمیته امداد به زوج‌ های جوان متقاضی پرداخت می شود.
این مسوول ادامه داد: همچنین برای تحکیم نهاد خانواده برای زوج های جوان زیرپوشش کمیته امداد، مشاوره ازدواج و دوره های آموزشی همسرداری، فرزند پروری و آشنایی با سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.
7195/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.