به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، استاندار هرمزگان با صدور پیامی شهادت جمعی از پاسداران غیور ایران اسلامی، بر اثر اقدام جنایتکارانه تروریست ها در جاده خاش به زاهدان را تسلیت گفت.
در بخشی از پیام فریدون همتی آمده است: شهادت جمعی از پاسداران غیور ایران اسلامی بر اثر اقدام جنایتکارانه تروریست ها در جاده خاش به زاهدان، ملت ایران را عزادار نمود.
وی در این پیام آورده است: این جنایت لکه ننگ دیگری در کارنامه سیاه تروریست ها و اربابان آنهاست که چنین ناجوانمردانه و از سر استیصال و درماندگی، دست به اقدامات تروریستی می زنند.
استاندار هرمزگان بیان داشته است: پاسداران عزیز ایران اسلامی همواره با فداکاری و رشادت، مدافع این آب و خاک و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نموده اند و چنین اقداماتی نمی تواند خللی در اراده و مقاومت ملت ایران و پاسداران رشید اسلام ایجاد کند.
در این پیام آمده است: اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از پاسداران غیور ایران اسلامی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شهید پرور ایران، نیروهای نظامی به ویژه پرسنل خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده های داغدار تسلیت عرض می نمایم و از درگاه پروردگار متعال برای آن شهیدان والامقام علو درجات، برای بازماندگان ایشان صبر و اجر و برای مجروحان حادثه، شفای عاجل را خواستارم.

**پیام تسلیت سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان
سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت جمعی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: جنایت تروریستی دیشب و شهادت جمعی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان شریف ایران، بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را نشانه رفته و قلب ملت بزرگ ایران را جریحه دار نمودند.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است؛ حادثه تلخ و تاسف بار شهادت جمعی از مدافعان و حافظان میهن اسلامی بار دیگر نشان داد جنایتکاران و تروریست‌های خائن با این اقدام کور و بزدلانه، اقتدار و عزت و وحدت میهن اسلامی مان را هدف قرار داده اند.
سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تلخ و ناگوار تروریستی در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و غیور مردان دلیر سپاه اسلام شده است را شدیدا محکوم و حمایت خود را از حافظان و مدافعان امنیت کشور و مردم شریف ایران اعلام و با خانواده‌های شهدا و مجروحین این اقدام جنایتکارانه ابراز همدردی می‌نمائیم .

** حادثه تروریستی زاهدان موجب افزایش تنفر از دشمنان قشم خورده نظام جمهوری اسلامی شد
انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان و انجمن کارفرمایی مطبوعات نیز با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم و اعلام کرد: حادثه تروریستی زاهدان موجب افزایش تنفر از دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی شد.
در ابتدای این بیانیه هفت بندی آمده است: شهادت جمعی از رزمندگان غیور اسلام در حادثه تروریستی جاده خاش ،زاهدان نشان از کینه عمیق دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران دارد. شاید به باور آنان نمی گنجید که جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی عظیم 22بهمن به یک گردهمایی بی نظیر ملی تبدیل شود. آنان باور نمی کردند ملت سرافراز ایران با همه موانع و مشکلاتی که ناشی از تحریم‌های ظالمانه بیگانگان بود به ندای رهبر و مقتدایشان لبیک گویند. به یقین 22بهمن 1397با حضور پرشور مردم به ماندگارترین حماسه مبدل گردید . طبیعی است که دشمن چنین حمایت ملی را بر نتابد ودست به چنین اقدام مذبوحانه و ناشیانه بزند .
در بخشی از این بیانیه عنوان شده است: حادثه تروریستی زاهدان نقشه شوم مثلث فریب خوردگان ، اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار را برملا کرد، نقشه های ناجوانمردانه که حاصل تفکرات منحرف و کج فهم خارجی است و گروهک های منفور عروسک خیمه شب بازی آنها شده اند.
در یکی دیگر از بندهای این بیانیه آمده است: تلاشهای مذبوحانه آمریکا و قدرتهای استعمارگر و ایادی خود فروخته آنان در منطقه در ترویج ایران هراسی و انزوای ایران نه تنها نتیجه نداده بلکه به روشنی دریافته اند که حاصل این اقدامات افزایش اقتدار، انسجام و وحدت ملی، پیوند بیشتر مردم با ولایت فقیه و مسولان خدوم بوده و خدشه ای بر وحدت ملی و اقتدار منطقه ای و بین المللی ایران وارد نخواهد کرد.
انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان در این بیانیه تاکید کرده است: رسانه های جمعی اعم از مکتوب ،برخط ،دیداری و شنیداری در این راستا همگام با ملت شریف ایران همچون گذشته در انعکاس حقایق و روشنگری ،خلق حماسه های ملی ،انتشار اخبار و اطلاعات صادقانه با تکیه بر اصل صحت ،دقت و سرعت به عنوان دژی محکم مقابل امپراطوری رسانه های بیگانه خواهند ایستاد و اخبار و اطلاعات خود را از مراجع مربوطه اخذ و با رعایت مصالح جامعه منتشر خواهند کرد.
در حمله تروریستی چهارشنبه شب به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند. گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.