حمید رضا محمد حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رفت و آمد شناور‌های مسافری و صیادی از اسکله شهید حقانی بندرعباس به قشم و هرمز که روز گذشته (سه شنبه) به علت بارندگی و وزش باد شدید تعطیل بود، امروز (چهارشنبه) از سرگرفته شد.
وی بیان داشت: رفت و آمد مسافران از مسیر بندر پل به بندر لافت قشم نیز عادی است.
اسکله های شهید حقانی بندرعباس و شهید ذاکری قشم از پر رفت و آمدترین مسیرهای دریایی بوده که برای مواقع ضروری و فوری از طریق اسکله های لافت و پل برای جابه جایی مسافران استفاده می شود.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز چهارشنبه تا پایان هفته جاری با خروج امواج ناپایدار شرایط جوی و دریایی پایداری در استان حاکم است .
امروز چهارشنبه با کاهش سرعت باد، شرایط تردد شناورهای مسافربری در جزایر خلیج فارس مساعد است اما توصیه می شود با توجه به ماندگاری تلاطم تا ساعت های ظهر شناورهای سبک و صیادی در تردد دریایی احتیاط کنند.
از لحاظ دمایی امروز چهارشنبه شاهد کاهش محسوس دمای کمینه در هرمزگان هستیم اما از فردا پنجشنبه به طور نسبی شاهد افزایش دما در برخی نقاط استان خواهیم بود.
از روز جمعه سامانه جدید بارشی از سمت جنوب غربی وارد استان هرمزگان می شود و در روزهای آغازین هفته آینده شاهد بارش باران و افزایش سرعت باد در هرمزگان و بیشتر در مناطق غربی خواهیم بود.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.