موسی دادی زاده سرخایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فضاهای آموزشی شامل یک مدرسه 6 کلاسه مقطع متوسطه با زیربنای 700 مترمربع در رودان و یک مدرسه 6 کلاسه دوره ابتدایی با زیربنای 408 متر مربع در بخش فین است.
وی بیان داشت: مشارکت بانک کشاورزی هرمزگان در ساخت 2 مدرسه 6 کلاسه، نشان از توجه ویژه این مجموعه به اهمیت امر خطیر تعلیم و تربیت و تحقق مسوولیت اجتماعی است.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: بانک کشاورزی به عنوان پشتوانه تولید و خودکفایی، از سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران است و توجه این مجموعه به آموزش و پرورش شایسته قدردانی است.
دادی زاده سرخایی گفت: روند توسعه فضاهای آموزشی در این استان شتاب گرفته و این به عنوان چهل و ششمین مدرسه مشارکتی خیرساز در ماه های اخیر است که به زیرساخت های آموزشی استان اضافه می شود.
وی ادامه داد: توسعه مشارکت های مردمی به عنوان یکی از الزامات مهم آموزش و پرورش هرمزگان در صدر برنامه های اجرایی قرار دارد.
این مسوول ابرازداشت: به برکت انقلاب، متوسط سرانه آموزشی هرمزگان به 5.7 رسیده است و روند توسعه فضاهای آموزشی در این بخش مهم ادامه دارد.
وی یادآورشد: به موازات رشد جمعیت، ضرورت توسعه متناسب فضاهای آموزشی و تامین نیروی انسانی از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش است و به طور قطع در این راستا باید به توسعه همزمان فضاهای آموزشی توجه شود.
مدیر شعب بانک کشاورزی هرمزگان نیز اظهارداشت: احداث این 2 فضای آموزشی در شهرستان رودان و بخش فین با رعایت آخرین استانداردهای نوسازی مدارس استان انجام خواهد شد.
مهدی جهان نجاتی افزود: همه تلاش مجموعه بانک کشاورزی هرمزگان اینست که این فضاهای آموزشی برای مهرماه سال آینده در خدمت دانش آموزان باشد و امیدواریم تحقق این هدف و توسعه مشارکت های اجتماعی بتواند به عمران و آبادانی استان کمک کند.
وی بیان داشت: بانک کشاورزی در کنار ماموریت های محوله برای حمایت از تولید بویژه بخش زیربنایی ، توجه ویژه ای نیز به مشارکت در توسعه جامعه دارد و آموزش و پرورش را موتور پیشرفت کشور می داند.
استان هرمزگان هم اکنون دارای 340 هزار دانش آموز و 15 هزار و 500 کلاس درس است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.