به گزارش روز یکشنبه ایرنا، ما مردم انقلابی و شهید پرور هرمزگان و حافظان تنگه هرمز و خلیج فارس اعم از شیعه و اهل سنت، همگام و هم صدا با مردم دیگر نقاط ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ و وحدت آفرین روز دوشنبه 22 بهمن 97 شرکت می کنیم و به دشمنان نشان خواهیم داد که هیچگاه به نظام و انقلاب پشت نکرده و رهبر معظم انقلاب را تنها نمی گذاریم.
ما برای این نظام و انقلاب خون ها داده ایم و فردا دوشنبه در راهپیمایی 22 بهمن به همه ثابت خواهیم کرد که همیشه پشتیبان ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و خون شهدا هستیم و به کوری چشم دشمنان و آمریکای جنایتکار از انقلابمان حفاظت و حراست می کنیم.
آنهایی که می گویند ایران اسلامی جشن چهل سالگی انقلاب را به چشم نمی بینند، بدانند که ما انقلاب و مملکت خود را دوست داریم و به عشق این انقلاب و برای حفظ کیان این کشور و نظام، پرشورتر از سال های گذشته روز 22 بهمن را جشن خواهیم گرفت.

** سخن مردم برای شرکت راهپیمایی 22 بهمن
مجتبی غلامی یکی از بهورزان هرمزگانی نیز ضمن این که خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کند، می گوید: باتوجه به تولد40 سالگی انقلاب به جرات می گویم که همه طیف های مختلف مردمی از دانش آموز و دانشجو، روحانی، پزشک و خبرنگار گرفته تا کارمند، کارگر و کسبه بازار در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند و دست دشمن را در «حنا» می گذارند.
غلامی اضافه کرد: فردا همه ما مسلمانان شیعه و اهل سنت هرمزگان، قدم به قدم کنار هم در جشن تولد چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت می کنیم.
وی یاد آورشد: ما حافظان خطه نیلگون خلیج فارس، انقلاب مان را به سادگی و راحتی به دست نیاورده ایم که به سادگی از دست بدهیم.
سمانه تیزرو این زن خانه دار بندرعباسی نیز می گوید: سواحل نیلگون خلیج فارس فردا دوشنبه لبریز از شمیم حضور شیعه واهل سنت وصحنه وفاداری حافظان تنگه هرمز به نظام اسلامی خواهد بود که با وحدت و همدلی مثال زدنی این روز بزرگ را به نماد پایداری در برابر دشمنان تبدیل کردند.
وی با اشاره به این که هرساله از شرکت کنندگان راهپیمایی 22 بهمن بوده، تاکید کرد: امسال نیز به همراه همسر و تنها فرزندم در این راهپیمایی که چشم دشمن به آن دوخته شده، شرکت می کنم و چهل سالگی انقلاب مان را به کوری چشم دشمنان جشن می گیریم.
تیروز اضافه کرد: فردا دوشنبه همه ی مردان و زنان ما، کوچک و بزرگ، شیعه و سنی با وحدت و یکدلی در شهرها، بخش ها و جزایر آماده شرکت در جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی هستند.
کریم بنایی پور نیز که به شغل کابینت سازی مشغول است، می گوید: فردا همزمان با فرارسیدن یوم الله 22 بهمن ماه، ما مرزداران هرمزگانی و همسایگان خطه نیلگون خلیج فارس حضوری پررنگ در این جشن خواهیم داشت.
وی که اهل رودان هرمزگان است، ادامه داد: مردم رودان نیز همچون سایر هرمزگانی ها و ایرانیان فردا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و در هوای ابری و بارانی با ندای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، حمایت و همبستگی همیشگی خود را از انقلاب اعلام می کنند.
بنایی با اشاره به این که دشمن خواب نابودی ما را دیده است، گفت: ما را از دشمن نترسانید، ما آب دیده ایم و در واقع تحریم های دشمنان ملت ما ایران را در مواجهه با مشکلات آبدیده کرده است و در این چهار دهه از دل این تحریم ها دستاوردهای بزرگی را به دست آورده ایم.

** آغاز راهپیمایی در بندرعباس ساعت 9 و30 دقیقه
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز گفت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن حدود ساعت 9 و 30 دقیقه از بلوار ساحلی بندرعباس، روبه روی مسجد علی ابن ابی طالب (ع) تا پشت ساختمان قدیم استانداری برگزار می شود.
حجت الاسلام غلامعلی ارجمند اظهار داشت: یکی از معاونان رییس جمهوری به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی 22 بهمن 97 به بندرعباس دعوت می شود.
وی ادامه داد: حضور مردم در این راهپیمایی نشان دهنده استقامت آنان در مسیر دست یابی به آرمان های انقلاب همچون عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و تبعیض است.
رییس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: مردم هرساله با وجود همه سختی ها و مشکل ها در دفاع از انقلاب حضور داشته اند و این بار هم حضور خواهند یافت و روحیه ی امید به آینده ای روشن را در معرض دید همگان قرار خواهند داد.

**آری فردا دوشنبه همزمان با برپایی راهپیمایی 22 بهمن همه مردم بخش ها، شهرها و جزیره های هرمزگان از جاسک در سواحل مکران، بندرعباس در جنوب هرمزگان، حاجی آباد در شمال، بندرلنگه - مروارید ایران، قشم بزرگ ترین جزیره خلیج فارس، بوموسی جزیره همیشه ایرانی، جزیره هرمز زادگاه شهیدان بزرگ گرفته تا شهرستان‌ های میناب، رودان، سیریک، بندرخمیر، بستک، پارسیان و بشاگرد می آینند تا صحنه‌ هایی از دلدادگی به انقلاب و نظام را به نمایش بگذارند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.