به گزارش ایرنا، ناوسالار دوم پاسدار علی اصغر محمودی روز پنجشنبه در نشست خبری اظهار داشت: این جشنواره در رشته های قایقرانی بادبانی، قایقرانی استقامت، شنا، نجات غرق و والبیال ساحلی با حضور 21 تیم و 550 ورزشکار و کادر عضو این نیرو، به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: رقابت های قایقرانی استقامت به مسافت هشت مایل دریایی برابر با 15 کیلومتر از جزیره هرمز تا ساحل بندرعباس برگزار می شود.

*** گسترش ورزش های آبی ساحلی جزو برنامه های سپاه است
مسوول تربیت بدنی ندسا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیاست گسترش ورزش های آبی ساحلی را در نوار ساحلی کشور در برنامه خود قرار داده است.
ناوسالار دوم پاسدار محمودی بیان داشت: گسترش ورزش های آبی ساحلی در مناطق ساحل در تقویت امنیت پایدار کشور موثر است.

*** ایجاد کمپ و باشگاه های قهرمانی ورزش های آبی ساحلی
وی افزود: این نیرو برای ایجاد کمپ و باشگاه های قهرمانی ورزش های آبی ساحلی برنامه ریزی کرده که یکی از نقاط در نظر گرفته شده برای ایجاد این مکان ها بندرعباس است.
مسوول تربیت بدنی ندسا گفت: همچنین این نیرو آمادگی دارد با کمک اداره کل ورزش و جوانان در استان ها نسبت به آموزش مربیگری اقدام کند.
ناوسالار دوم پاسدار محمودی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به گران بودن قیمت قایق های بادبانی سپاه برای تولید این وسایل در کشور برنامه ریزی کرده است.
وی اشاره کرد: مرکز مطالعات سپاه برای این منظور مطالعه کرده و امید می رود شاهد تولید انبوه قایق های بادبانی در کشور باشیم.

*** ندسا در المپیک نظامیان جهان شرکت می کند
مسوول تربیت بدنی ندسا گفت: این نیرو در 2 رشته قایقرانی بادبانی و والیبال ساحلی امسال در رقابت های المپیک نظامیان جهان در کشور چین شرکت می کند.
ناوسالار دوم پاسدار بیان داشت: حتی امکان برگزاری رقابت های ورزشی مشترک با کشورهای حوزه خلیج فارس وجود دارد که بندرعباس می تواند یکی از شهرهای میزبان این رقابت ها باشد.
6048/3219
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.