به گزارش ایرنا، رضا کمالی زرکانی شامگاه سه شنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: این نمایشگاه در روزهای هشتم تا 13 اسفند ماه در محل دایمی نمایشگاه های هرمزگان واقع در چهار راه جهانبار بندرعباس برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه در بخش های مختلف برگزار خواهد شد، افزود: یکی از بخش های ویژه این نمایشگاه، اختصاص غرفه به انجمن های فرهنگی- هنری است که برای اولین بار فعالیت ها و عملکرد خود را به بازدیدکنندگان معرفی خواهند کرد.
کمالی زرکانی با اشاره به نقش مهم کتابخوانی در ارتقای دانش و آگاهی افراد جامعه به ویژه نسل جوان، گفت: برگزاری نمایشگاه های کتاب سهم بسزایی در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه دارند.
وی با بیان اینکه دسترسی مردم به کتاب با برگزاری نمایشگاه کتاب استانی تسهیل خواهد شد، ابراز داشت: این امر به طور یقین به توسعه فرهنگ کتابخوانی و توسعه فرهنگی جامعه کمک می‌کند .
پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان سال گذشته در روزهای یکم تا 7 بهمن ‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس برگزار شد.
در مدت 7 روز برگزاری نمایشگاه، 400 هزار نفر از آن بازدید به عمل آوردند و مبلغ 2 میلیارد و 140 میلیون تومان کتاب توسط مردم خریداری شد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.