احمد پایان عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت 45 هزار و 265 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان از خدمات بیمه درمانی و 2 هزار و 771 نفر نیز از بیمه های تامین اجتماعی بهره مند شدند.
وی با اشاره به این که یکی از دغدغه‌ های مددجویان بحث هزینه‌ های بالای درمانی و بیمه عمر برای آینده خانواده است، گفت: در این راستا این نهاد با 143 مرکز درمانی دولتی و خصوصی شامل درمانگاه‌ها، بیمارستان ‌های دولتی و 36 داروخانه قرارداد همکاری دارد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان یادآورشد: این نهاد همچنین در راستای کمک به نیازمند، ارائه خدمات درمانی بیمه پایه، بیمه تکمیلی مددجویان،هزینه بیماران سخت درمان (صعب‌العلاج) و خاص، طرح تغذیه کودکان زیرپنج سال و پرداخت حق بیمه مددجویان به سازمان تامین اجتماعی را نیز انجام می دهد.
پایان به برگزاری کلاس‌ های آموزش بهداشت و ارائه مشاوره برای مددجویان توسط کارشناسان مرکزعلوم پزشکی هرمزگان اشاره کرد و افزود: توزیع اقلام بهداشتی، آموزش سلامت، بهداشت دهان و دندان و ارزیابی سلامت زنان سرپرست خانوار مورد حمایت، از فعالیت‌های بهداشتی کمیته امداد هرمزگان است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.