به گزارش ایرنا، امین قصمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، طرح های قابل افتتاح در بخش آب را شامل اجرای شبکه توزیع آب در شهرهای بندرعباس، رودان، میناب و جزیره هرمز در مجموع به طول 21 کیلومتر اعلام کرد.
وی گفت: اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در شهرهای جاسک،جناح، چارک و رودان به طول 15,5 کیلومتر، اجرای خط انتقال آب شهر دزک به طول 2.7 کیلومتر، احداث 2 باب مخزن ذخیره آب در شهرهای بندرعباس و جزیره هرمز به حجم 3هزارمترمکعب از دیگر طرح های یادشده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، احداث ایستگاه پمپاژ شهر درگهان از دیگر طرح های قابل افتتاح در بخش آب با 155 میلیارد ریال اعتبار عنوان کرد.
قصمی گفت: در بخش فاضلاب نیز 3 طرح با اعتبار 176 میلیارد ریال در این دهه به بهره‌ برداری می‌ رسد که شامل اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای بندرعباس، رودان و میناب است.
وی افزود: همچنین در 10 ماهه گذشته با حمایت استاندار و تلاش متخصصان بخش صنعت، طرح های شاخص مانند مرحله نخست آب شیرین کن 100هزار مترمکعبی، آب شیرین کن سیریک، طرح تامین آب بندرلنگه، طرح تامین آب بستک و جناح از آب شیرین کن چارک، طرح خط دوم انتقال آب پاک از تصفیه خانه به شهر جاسک و طرح جمع آوری فاضلاب در بافت فرسوده شهر بندرعباس در مجموع با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 737 میلیارد ریال بهره برداری و یا آغاز شده است.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.