به گزارش ایرنا، ایرج حیدری روز یکشنبه درآیین معرفی سرپرست فرمانداری بندرعباس افزود: انقلاب اسلامی سه شعار اصلی « استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» داشت که توانسته به آنها جامع عمل بپوشاند.
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در عمر خود خدمات بسیاری داشته که بیشتر خدمت های فیزیکی آن برجسته شده و با وجود اینکه می دانیم در زمان رژیم پهلوی چه وضعیت فلاکت باری داشتیم شرایط آنزمان برای نسل های کنونی بازگو نشده است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: به همین دلیل نسل چهارم انقلاب اسلامی که آن زمان را درک نکرده اند و سختی ها و مشقت های مردم را لمس نکرده اند از این موضوع بی اطلاع هستند.
حیدری تصریح کرد: دشمن می خواهد آن زمان اسف بار را که حتی مردم در مناطق پر آب از آب شرب بهداشتی محروم بودند به عنوان مدینه فاضله جلوه دهد، ما که در زمان رژیم طاغوت زیسته ایم می دانیم وضعیت آب، برق و سایر خدمات چگونه بود ولی نسل چهارمی های انقلاب آن دشواری های زندگی و معیشت سخت را درک نکرده اند.
وی ابراز داشت: اکنون آزادانه رییس جمهور و نماینده مجلس انتخاب می کنیم که تحقق همان شعار آزادی اوایل انقلاب است،
درنظام مردم سالاری تغییر و گردش مسوولان امری طبیعی است و جابه جایی مدیری چیزی از ارزش ها و قابلیت وی را کم نمی کند.

** دعواها را باید کنار بگذاریم
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان هم گفت: دشمنان علیه ملت ایران متحد شده اند تا یاس و ناامیدی را در جامعه حاکم کرده و به انقلاب آسیب بزنند.
احمد نفیسی ادامه داد: بایستی با کار و تلاش و خدمتگذاری به مردم نشان دهیم با وجود همه مشکل ها و سختی ها همچنان برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی مصمم هستیم و متحد و یکپارچه پشت سر ولی فقیه حرکت می کنیم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول عمر خود دستاوردهای بزرگی داشته که آنها را بیشتر به صورت فیزیکی بیان می کنیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان افزود: همین بندرعباس که امروز به عنوان دروازه تجارت کشور شناخته می شود حتی تا سال ها بعد از انقلاب از نظر زیرساخت های عمرانی و خدماتی وضعیت بسیار مناسبی نداشت که رفع مشکل های آن تا سال ها س از انقلاب ادامه یافت.
نفیسی یاد آور شد: بندرعباس مشکل آب و برق داشت که اکنون برطرف شده، بسیاری از کشورها قدرت انجام واکسیناسیون اطفال را نداشتند که نظام اسلامی این کار را انجام می دهد.
وی اشاره کرد: اکنون به مانند والدینی شده ایم که با هم مشغول دعوا هستیم و نمی بینیم چه فرزندان خوبی درخانه داریم و همسایه ها از دعوای ما خوشحال می شوند لذا دعواها را برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی باید کنار بگذاریم و از برخی خواسته ها بگذریم.

** اجرایی شدن ظرفیت های شهرستان بندرعباس با هم تلاش می کنیم
سرپرست فرمانداری بندرعباس هم در این آیین گفت: این شهرستان که دروازه تجاری کشور محسوب می شود دارای ظرفیت ها آشکار و پنهان فراوانی است که از همه مسوولان برای اجرایی کردن آنها تقاضای یاری دارم.
عزیزالله کناری ادامه داد: تلاش می کنم با کمک اعضای شوراهای اسلامی شهرستان؛ شهرها، روستاها، مدیران اجرایی شهرستان کارها را به گونه ای پیش ببرم که هنگام تحویل دادن مسوولیت حسرت کارها نکرده را نخوریم.
وی ادامه داد: فرصت خدمت اندک است و باید از این فرصت بهترین و بیشترین استفاده را کرد و در این راستا از فرماندار سابق و اسبق شهرستان مشاوره برای عمران و آبادانی بندرعباس می گیرم.

** افزایش 21 درصدی طرح های عمرانی بندرعباس
فرماندار سابق بندرعباس در این آیین اظهار داشت: چهار سال و چهار ماه یعنی 54 ماه مسوولیت فرمانداری این شهرستان را بر عهده داشتم و در این مدت با کسی برای پیشبرد امور تعارف نکرده ام و گاهی با برخی مسوولان و افراد برخورد اداری شده است.
احمد پویافر بیان داشت: مدت زمان مسوولیت ها و عمر انسان به مانند بیت «ناگهان بانگی برآمد خواجه مُرد، خوش نگر جانم که او با خود چه برد» سپری می شود، بنابراین باید قدر لحظه لحظه آنرا برای خدمتگذاری به مردم دانست.
وی بیان داشت: از شهریور سال 93 تا کنون اقدام های فراوانی در شهرستان انجام شده و تعداد طرح های عمرانی از 450 طرح با اعتبار یک هزار و 380 میلیارد ریال به 546 طرح با اعتبار 2 هزار و 590 میلیارد ریال از محل اعتبارهای تملک دارایی سرمایه ای رسیده است.
در پایان عزیزی الله کناری با حفظ سمت مدیرکلی امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان به عنوان سرپرست فرمانداری بندرعباس معرفی و ازخدمات احمد پویا فر فرماندار قبلی قدر دانی شد.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.