فرماندار رودان شامگاه شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های عمرانی در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: همزمان با دومین روز از دهه فجر، عملیات اجرایی کارخانه تولید آب معدنی با سرمایه گذاری 690 میلیارد ریالی بخش خصوصی در رودان آغاز شد.
مصطفی غلامپور خاطر نشان کرد: این طرح با ظرفیت تولید سالانه 598 هزار تن آب بسته بندی و تولید 10 هزار تن بطری، برای بیش از 190 نفر بطور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می کند.
وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی پل بیدان رودخانه با 44 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار خبر داد و خاطر نشان کرد: این پل ظرف مدت یک سال احداث و به بهره برداری می رسد.
غلامپور افزود: در دومین روز از دهه فجر، طرح توسعه و تامین برق در سطح شهرستان با 158 میلیارد و 886 میلیون ریال اعتبار، طرح مجتمع آبرسانی نازدشت و توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی روستای آبدان با 29 میلیارد ریال اعتبار و فاز دوم بلوار امام خامنه ای شهر زیارتعلی با 18 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
همزمان با دومین روز از دهه فجر با حضور ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرایی و بهره برداری از پنج طرح عمرانی و صنعتی به ارزش 940 میلیارد و 586 میلیون ریال در شهرستان رودان آغاز شد.
در دهه فجر امسال عملیات اجرایی و بهره برداری از 71 طرح عمرانی، تولیدی، صنعتی، کشاورزی، خدماتی و غیره با اعتباری افزون بر 618 میلیارد و 870 میلیون ریال در شهرستان رودان آغاز می شود.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.