فریدون الهامی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ابوالحسن خاکی زاده، سامان بهبودی و رضا نقیبی زاده شمیلی سه والیبالیست هرمزگانی دعوت شده به این اردو به همراه پنج ورزشکار دیگر از سایر استان ها هستند.
وی افزود: اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر21 سال کشورمان در روزهای 27 بهمن ماه تا سوم اسفندماه در کمپ تیم های ملی ساحلی فدراسیون والیبال در مجموع ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و بازیکنان حاضر در این اردو زیر نظر آرش رامسری سرمربی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.
الهامی خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال ساحلی زیر 21 سال کشورمان خود را برای حضور در رقابتهای آسیایی که اسفندماه امسال به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده می کند.
رییس هیات والیبال هرمزگان با اشاره به ظرفیت های ویژه این استان در رشته والیبال ساحلی، بیان داشت: با توجه به استعدادهای و ظرفیت های موجود در استان ، طی روزهای گذشته شاهد برگزاری تورهای سه ستاره والیبال ساحلی در شهرهای بندرعباس و درگهان قشم بودیم که مورد استقبال بسیار مردم و علاقمندان به این رشته ورزشی قرار گرفت.
الهامی با اشاره به اهمیت میزبانی این رقابتها در شناسایی استعدادها و معرفی ظرفیت های ساحلی هرمزگان برای میزبانی های بیشتر، گفت: هیات والیبال هرمزگان برای موفقیت بیشتر در انجام امور، برنامه محوری را در دستور کار قرار داده و محورهای آموزش، برگزاری مسابقه و استعدادیابی از مهم ترین برنامه های این هیات است.
هم اکنون حدود دو هزار والیبالیست به صورت سازمان یافته در استان هرمزگان در رشته والیبال در دو بخش سالنی و ساحلی فعال هستند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.