به گزارش ایرنا، رضا پوربابایی شامگاه جمعه در جمع مردم بوموسی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، این شهرستان یک تبعیدگاه بود، اما امروز به برکت این انقلاب امکانات بسیار خوبی در بخش های حمل و نقل، بهداشت و درمان ، برق ، کشاورزی و شیلات در این منطقه ایجاد شده است.
وی افزود: شهرستان بوموسی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از داشتن واحد آموزش عالی محروم بود، اما امروز به برکت انقلاب شاهد فعالیت دانشگاه پیام نور در 11 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در این شهرستان هستیم.
پوربابایی خاطرنشان کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امسال افزون بر 138 میلیارد ریال طرح در بوموسی افتتاح و کلنگ زنی می شود.
وی اظهارداشت: بهسازی و تعمیر سردخانه شیلات، کارخانه تن ماهی ، افتتاح توسعه شبکه بزرگ آب و فاضلاب و برق دار کردن بازارچه از جمله طرح های مورد بهره برداری بوموسی در دهه فجر است.
فرماندار بوموسی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: امروز ایران اسلامی از امنیت و اقتدار بسیار بالایی برخوردار است که این اقتدار و امنیت موجب یاس و ناامیدی دشمنان شده است .
شهرستان بوموسی شامل 6 جزیره بوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، فارور بزرگ، فارور کوچک و سیری است که طبق سرشماری سال 95 بیش از هفت هزار و 420 نفر جمعیت ثابت دارد.
این شهرستان با 76 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 210 کیلومتری غرب بندرعباس و در دل آبهای نیلگون خلیج فارس قرار دارد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.