به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار روز جمعه در مراسم گرامیداشت یوم الله 12بهمن و جشن های دهه فجر در گلزار شهدای بندرعباس اظهار داشت: در روزگاری که 60هزار مستشار خارجی کشور را اداره می کردند امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ایران تنها کشوری است که ابرقدرت های دنیا در تصمیم گیری هایش تاثیری ندارند.
وی با اشاره به پیشرفت های حاصل شده در کشور در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: زمانی مردم کشور ما از حداقل امکانات نیز بی بهره بودند، اما امروز به برکت پیروزی انقلاب شاهد رشد و آبادانی اقصی نقاط کشورمان و بهره مندی مردم از امکانات ویژه رفاهی هستیم.
حجت الاسلام رستگار افزود: توسعه در پیشرفت های هسته ای، نانو، ژنتیک در جمهوری اسلامی ایران به برکت اتکا به ظرفیت نیروهای جوان این کشور و تصمیم گیری داخلی است.
وی با بیان اینکه برخی می گویند کشورهای دیگر که با آمریکا رابطه دارند پیشرفته هستند، گفت: با نگاهی به به وضعیت کشور عربستان و مصر متوجه اشتباه بودن این دیدگاه می شویم.
وی ادامه داد: امروز عربستان کشوری است که آمریکایی ها با تحقیر و توهین از این کشور به عنوان گاو شیرده نام می برند،اما جمهوری اسلامی ایران به برکت 40سال مجاهدت و تلاش به جایی رسیده که دارای قدرت بازدارندگی است و حتی امنیت کشورهای حامی خود را نیز تامین می کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: امروز ما بدون تصمیم گیری آمریکا بعد از 40سال به قدرت موشکی اول منطقه و چهارم جهان تبدیل شده ایم.
وی تصریح کرد: اگر همچنان حکومت پهلوی در ایران ادامه داشت نه تنها امروز پیشرفتی در این کشور حاصل نمی شد که بدبختی های ما بیشتر از گذشته بود.
6048/9887
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.