به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز جمعه در پیامی به مناسبت آغاز دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این فرهنگ و هویت انقلابی منجر به پیروزی های بسیار در رخدادهای مختلف در مقابله با دشمنان، از جمله در جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی شده است.
وی در این پیام آورده است: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای تاریخ به رهبری حضرت امام خمینی(ره) رژیم طاغوتی ستمشاهی را سرنگون وطلیعه جدیدی از استقلال و آزادی را در ایران رقم زد.
همتی در بخش دیگری از این پیام یادآور شده است: ملت ایران با ایمان به خدا و استقامت در راهی که در آن قدم گذاشتند، با پیروی از فرامین ولایت فقیه و بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت اجازه نمی دهد خدشه ای به این انقلاب و نظام وارد شود.
وی در این پیام عنوان کرده است: انقلاب اسلامی علاوه بر آثار و برکات بسیاری که برای ایران اسلامی به همراه داشته، بیداری گسترده ای را در میان ملت ها و آزادی خواهان عالم نیز رقم زده است.
استاندار هرمزگان در این پیام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی گرانبها برای انعکاس گسترده چهار دهه آثار و برکات این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دانسته است.
همتی با اشاره به محرومیت های استان هرمزگان در پیش از انقلاب اسلامی عنوان کرده است: این استان امروز پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی از امکانات متعدد تجاری، اقتصادی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی، رفاهی بهره مند است.
وی یادآور شده است: استان هرمزگان امروز با برخورداری از ظرفیت های متعدد به پایتخت اقتصادی و دروازه تجارت ایران شهرت یافته و از جمله استان هایی به شمار می رود که مهم ترین نقش را در اقتصاد ملی ایفا می کند.
9887/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.