به گزارش ایرنا، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری چهارشنبه شب در جمع مردم شهرستان رودان در مسجد حضرت اباالفضل (ع) رودان با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام طی 40 سال اخیر از هیچ تلاش، کوشش، توطئه و دسیسه ای برای ضربه زدن به ایران اسلامی دریغ نکرده اند، افزود: مقاومت، ایستادگی و باور و ایمان راسخ مردم به اسلام و قرآن موجب مصونیت انقلاب و نظام از تمامی آسیب ها و گزندها شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب، نظام و ولایت فقیه موجب شده تا دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی همواره از ملت تودهنی محکم بخورند و در نقشه ها و دسیسه های شوم خود زمینگیر شوند.
سرلشکر پاسدار جعفری ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با آغاز جنگ تحمیلی قصد ضربه زدن به کشور را داشت اما ایستادگی و مجاهدت مردم و رزمندگان اسلام و انقلاب و خون پاک شهدا، دشمن را به عقب راند.
وی افزود: دشمن جنگ را به راه انداخت تا انقلاب اسلامی ایران را سرنگون کند اما به فضل الهی، رشادت و مجاهدت مردم طومار دشمن در هم پیچیده شد، بر خلاف خواست و اراده دشمنان، انقلاب اسلامی در جنگ به دنیا صادر شد و امروز به الگوی ملل آزادیخواه تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تاسی به قرآن و اسلام ناب محمدی تشکیل شده و به حیات خود ادامه داده و خواهد داد، خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) فرموده اند؛ جنس این انقلاب از جنسی است که دشمنان مصالح آن را نمی شناسند و چون شناخت و درک درستی از جنس و مصالح آن ندارند توان ضربه زدن به آن را ندارند بلکه از آن ضربه می خورند.

** تحقق فرموده امام راحل در طول 40 سال
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در این 40 سال ما شاهد تحقق فرموده امام خمینی (ره) هستیم و دشمنان در رسیدن به اهداف خود همواره ناکام مانده اند.
سرلشکر پاسدار جعفری با اشاره به فتنه 88 از آن به عنوان یک جنگ امنیتی یاد کرد و افزود: آمریکایی ها در فتنه 88 سرمایه و هزینه های هنگفتی را برای ایجاد شکاف بین مردم با ولایت فقیه متحمل شدند اما این بار نیز تیر دشمنان به سنگ خورد و نتیجه اجرای این نقشه و توطئه از سوی دشمنان، چیزی جز تقویت بیش از پیش پیوند بین امام و امت نبود.
وی با اشاره به اقتدار و صلابت روز افزون کشور در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: در 40 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی در عرصه های مختلف رقم خورده است و امروز شاهد آن هستیم که ابرقدرت و استکبار جهانی در برابر اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زانو در آمده است.
وی افزود: ایران اسلامی در عمر 40 ساله خود تهدیدهای متعددی را پشت سر گذاشته است و با توجه به ناامنی های موجود در منطقه، امروزه جمهوری اسلامی ایران به برکت ایمان راسخ به اسلام و ایستادگی جانانه مردم به یک جزیره باثبات تبدیل شده است.
وی در ادامه با اشاره به تهدیدهای فراروی انقلاب و نظام مقدس جمهوری ایران خاطر نشان کرد: دشمنان که در عرصه جنگ نظامی شکست خوردند راه مقابله با انقلاب و نظام را در به راه انداختن جنگ نرم دیدند چرا که دریافتند قوام این انقلاب و نظام به ایمان و باور راسخ مردم به اسلام ناب محمدی، قرآن و ولایت فقیه است، از اینرو جنگ نرم را در دستور کار قرار دادند.

** ضرورت بصیرت، آگاهی و هوشیاری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه برخی در داخل کشور آگاهانه و یا ناآگاهانه در مسیر تحقق اهداف دشمنان گام بر می دارند، بر ضرورت بصیرت، آگاهی و هوشیاری بیش از پیش آحاد ملت در دفاع و صیانت از اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
سرلشکر پاسدار جعفری اضافه کرد: ما با انقلاب اسلامی خواسته حق تعالی نسبت به اسلام و دین الهی را که همانا جهاد در راه خدا برای نصرت دین خدا است، برآورده می کنیم و پاداش این مجاهدت و ایستادگی چیزی جز نصرت الهی نخواهد بود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه دشمنان به دنبال تزریق یاس و ناامیدی در کشور هستند، از اینرو همواره باید هوشیار و آگاه بود و اجازه نداد آنها به اهداف شوم خود برسند.
تبیین دستاوردها و برکات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همگان به ویژه نسل نوجوان و جوان توسط مسوولان و کارگزاران نظام از دیگر مواردی بود که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به آن اشاره کرد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.