به گزارش ایرنا انوشیروان پیشدار روز سه شنبه در نشست خبری افزود: نشست با شاعران و داستان ‌نویسان از برنامه‌های این حوزه در ایام دهه فجر است که در این نشست‌های فرهنگی سیر تحول جریان شعری و داستانی هرمزگان در طول سالهای پیروزی انقلاب اسلامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
وی اکران فیلم و انیمیشن در مدارس و مساجد را از دیگر برنامه های حوزه هنری در ایام دهه فجر برشمرد و ادامه داد: حوزه هنری مستندهایی در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی در هرمزگان تولید و مبارزه های مردم هرمزگان را در انقلاب اسلامی به تصویر کشیده است.
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان برپایی کارگاه عکس با حضور سعید صادقی عکاس برجسته دفاع مقدس و کارگاه نقاشی خط با حضور کاظم خراسانی را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری هرمزگان عنوان کرد.
پیشدار خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه دایمی خوشنویسی 'گلستان خط ' در میناب در ایام دهه فجر آغاز به کار خواهد کرد و هنرمندان می ‌توانند به صورت هفتگی آثار خود را در معرض دید عموم قرار دهند.
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان تاکید کرد: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای کم‌رنگ کردن دستاوردهای انقلاب است و می‌خواهد با سواستفاده از وضعیت اقتصادی از وضعیت موجود بهره‌ برداری کند و از همین رو ما وظیفه داریم با تببین و معرفی دستاوردهای انقلاب توطئه دشمنان را خنثی نماییم.
حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان از سال 67 با رویکردی انقلابی فعالیت خود را آغاز کرده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.