علیرضا باقری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در نخستین روز این دیدارها در گروه اول تیم خراسان شمالی با نتیجه دو بر یک خراسان جنوبی و بوشهر یک بر صفر تیم البرز را شکست دادند.
وی افزود: در بازی های گروه دوم نیز تیم قزوین در یک بازی برتر 2 بر1 کهگیلویه و بویر احمد را از پیش رو برداشت و تیم های اصفهان و مازندران با تساوی بدون گل بازی را به پایان بردند.
باقری بیان داشت: در گروه سوم تیم شهر تهران 2 بر 1 از سد لرستان گذشت و در گروه چهارم یک بازی برگزار و شهرستان های تهران موفق شد با یک گل خراسان رضوی را شکست دهد .
وی خاطرنشان کرد: در گروه پنجم تیم هرمزگان با نتیجه 3 بر 2 گیلان را شکست داد و تیم های اردبیل و مرکزی به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
باقری اظهار داشت: در گروه ششم نیز تیم فارس با نتیجه 2 بر صفر از سد سیستان و بلوچستان گذشت و تیم آذربایجان شرقی 4 بر 2 همدان را شکست داد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه در روز دوم هم 10 بازی برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره از رقابتهای فوتبال دانش آموزی مدارس کشور، 22 تیم در چهار گروه 4 تیمی و دو گروه 3 تیمی به مدت یک هفته با یکدیگر رقابت می کنند.
رقابتهای فوتبال دانش آموزی مدارس کشور از روز یکشنبه هفتم بهمن ماه به صورت رسمی به میزبانی بندرعباس مرکز استان هرمزگان آغاز شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.