به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان روز دوشنبه در حاشیه امضاء این تفاهم نامه ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دو تفاهم نامه که در مجموع حدود 100 میلیارد ریال هزینه اجرایی دارد در راستای توسعه فضاهای آموزشی و برخورداری دانش آموزان از مدرسه های ایمن و استاندارد صورت گرفت.
موسی دادی زاده سرخایی افزود: با مشارکت خیرنیکوکار 'محمدرضا قائم‌ مقامی' یک واحد آموزشی 15 کلاسه در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس تکمیل خواهد شد که نقش بسیار مهمی در تامین فضای آموزشی مورد نیاز در این منطقه دارد.
وی با بیان این که این واحد بزرگ آموزشی حدود یکهزار و 500 مترمربع ساختمان آموزشی دارد، بیان داشت: نگاه بلند این خیرنیکوکار به توسعه طرح های آموزشی و حمایت از زیرساخت های آموزش و پرورش ستودنی است.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در خصوص تفاهم نامه دوم و قبول تکمیل یک واحد آموزشی 12 کلاسه در ناحیه دو بندرعباس نیز گفت: این واحد آموزشی دومین مدرسه ای است که به همت 'رضانیا' خیر نیکوکار یک ساختمان آموزشی با بهره گیری از معماری بومی احداث می شود.
دادی زاده ابراز داشت: علاوه بر این دو طرح، عملیات اجرایی چندین طرح آموزشی دیگر از جمله مدارس استثنایی در مناطق مختلف استان آغاز شده است.
وی یادآور شد: توسعه زیرساخت های آموزشی و کاهش مدارس فرسوده و تخریبی به عنوان مهم ترین برنامه ی آموزش و پرورش هرمزگان است که با بهره گیری از ظرفیت و مشارکت خیرین نوع دوست با جدیت ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در مدت دو ماه اخیر عملیات اجرایی بیش از مدرسه 40 مدرسه در نقاط مختلف استان آغاز شده، خاطرنشان کرد: مشارکت و حمایت خیران از آموزش و پرورش در نهضت مدرسه سازی که در همین دوماهه حدود 200 میلیارد ریال تعهد مدرسه سازی را در برمی گیرد، نشان دهنده تبیین نقش آموزش و پرورش در توسعه است.
7195 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.