به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری هرمزگان، رضا برومند در آیین آغاز بکار این جشنواره سه روزه، اظهار داشت: نخستین جشنواره استانی گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی که در میناب آغاز شده اولین آن رویدادهاست.
وی ادامه داد: از ظرفیت هنرمندان برای معرفی استان استفاده خواهیم کرد و فراخوان جشنواره عکس و فیلم « هرمزگان من» با همین منظور منتشر شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان بیان داشت: همایش خزر تا خلیج فارس در بهمن با حضور تمام مدیران تاسیسات گردشگری و تورگردانان در بندرعباس برگزار می شود.
برومند ادامه داد: در این رویداد ظرفیت های گردشگری استان برای حاضران معرفی خواهد شد.
وی افزود: هفته فرهنگی هندوستان هم نیمه دوم اسفند امسال در بندرعباس برگزار می شود و این برنامه با توجه به وجود برخی و تعامل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم هرمزگان با هند و مردم اشتراک های فرهنگی با مردم این کشور انجام می شود.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان خاطر نشان کرد: تور گردشگری دریایی و نمایشگاه صنایع دستی دریایی تا پایان برگزار می شود که همه این رویدادها نتیجه ساخت چشم انداز زییا از گردشگری و صنایع دستی است.
برومند افزود: گردشگری یک استعداد است که سومین منبع درآمدزای جهان به شمار می رود و بسیاری از آسیب های سایر منابع درآمدی را ندارد.
« جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی به مدت سه روز از سوم تا پنجمن بهمن در بخش های عرضه، مسابقه آشپزی تفریحی بین خانواده ها و آشپزی حرفه ای بین مراکز مجاز پذیرایی و انتخاب مراکز برتر غذا در مجموعه تفریحی گردشگری صدف میناب در حال برگزاری است.
3219/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.