به گزارش ایرنا، سرهنگ حسن آزادی افزود: در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بازرسی از 50 شناور، کشف 2 هزار و 800 طاقه تور منوفلامنت، 43 عدد لنگر، 109عدد تور صید ترال و 8 هزار و 700 کیلو گرم ماهی و میگوغیرمجاز انجام شده است.
وی با اشاره به وجود 22 بندر صیادی با فعالیت 30 هزار نفر درهرمزگان افزود: حراست از صیدگاه ها با حمایت دریابانی و راه اندازی گشت های تلفیقی و مشترک از وظایف یگان حفاظت از آبزیان به شمار می رود.
آزادی ازصیادان هرمزگانی که همکاری خوبی دارند خواست: با رعایت قوانین صیادی، یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات را در حفظ دریا و آبزیان یاری کنند.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان بیان داشت: به روز رسانی تجهیزات و شناورهای یگان، جلب مشارکت بیش از پیش جامعه صیادی، استقرار پایگاه ها در شهرستان های مهم، راه اندازی گشت های مشترک از برنامه های کوتاه مدت یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان برشمرد.
حسن آبادی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای آگاهی بخشی جامعه صیادی و رعایت مقررات مرزی گفت: یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از تخلفات صیادی آگاهی بخشی به صیادان در راستای اهداف اداره شیلات هرمزگان است.
وی از مردم خواست، هرگونه تخلفات صید غیر مجاز آبزیان را به شماره 33331413 ستاد خبری فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان اداره شیلات استان اطلاع دهند.
9944/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.