به گزارش ایرنا، رضا مدرس عصر دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تأیید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند که این امر در هرمزگان نیز صورت گرفت و موجب ارتقاء درجه دو شهرداری بندرعباس و لمزان شد.
وی افزود: با ارتقاء درجه صورت گرفته، شهرداری بندرعباس به رتبه 11 و شهرداری لمزان به رتبه سه ارتقاء یافتند که بندرعباس با این ارتقاء در زمره کلانشهرهای کشور قرار گرفت.
مدرس اضافه کرد: ارتقاء درجه شهرداری های ذکر شده به استناد تبصره (3) ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (1370.4.1) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که فروردین 94 به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، صورت گرفته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بیان داشت: معرفی بندرعباس به عنوان یک کلان‌شهر موجب توسعه دو چندان آن و تأثیرگذاری هر چه بیشترش در عرصه ملی می‌شود.
بندرعباس مرکز استان هرمزگان و لمزان از جمله شهرهای تابع بندرلنگه در غرب این استان است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.