مهران جلایی روز یکشنبه در گفت و گو ایرنا افزود: این مرکز در حوزه سیما برنامه های شاخصی برای چهل سالگی انقلاب اسلامی تولید کرده است که یکی از این برنامه ها با نام «کارنامه» در 30 قسمت 30 دقیقه ای با حضور مسوولان استانی به معرفی پیشرفت های قتصادی شهرستان های هرمزگان در 40 سال اخیر می پردازد.
وی بیان داشت: برنامه تلویزیونی «از اون روزها» نیز ویژه چهل سالگی انقلاب، به تهیه کنندگی ونوس امیری در 24 قسمت 4 دقیقه ای بوده که مصاحبه با انقلابیون و مبارزان استان هرمزگان و خاطرات انقلاب از زبان آن ها بیان می شود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس اظهارداشت: «افق»، «کاروان انقلاب»، «از اون روزها»، مستند گزارشی «زیر آسمون نیله»، مستند «چهل بهار»، مستند «نبرد بیست و یکم»، مستند «خلیل»، مستند «جانبازان خلیج فارس»، مستند «ساحل ستارگان» و «حماسه حضور» را می توان از دیگر برنامه های شاخص سیما به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد.
جلایی افزود: مستند گزارشی «ترغز»، «فجر ماندگار»، «فجر آورد»، «یاران انقلاب»، «پایش»، «چهل سازه»، «روشنا»، «نت عاشقی»، «صدای توسعه» و «مشق عشق» از برنامه های رادیویی مرکز خلیج فارس است که به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.