محمد درویش خواه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تحویل این زمین ها در راستای اجرای ماده چهار قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن انجام شده است.
وی بیان داشت: زمین های یاد شده در محدوده شهرستان های بندرعباس، میناب و بندرخمیر قرار دارد.
معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان اظهارداشت: واگذاری زمین ها به بنیاد مسکن در جهت رفع نیازهای مسکن، ساخت دهیاری، تاسیس مرکز بهداشتی و درمانی، مدرسه، مسجد، تکایا و اماکن ورزشی صورت گرفته است.
درویش خواه اظهارامیدواری کرد تا پایان سالجاری بیش از یکهزار هکتار از زمین های ملی و دولتی هرمزگان پس از طی مراحل قانونی تحویل نمایندگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان شود.
وی گفت: همچنین امسال مطالبات دیگری از جمله 20 فقره از طرح های روستایی در شهرستان های هرمزگان توسط مشاوران منتخب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به اداره کل منابع طبیعیی استان اعلام شده که پس از تکمیل اطلاعات و تصویب در شورای توسعه و برنامه ریزی استان در مورد آنها تصمیم گیری خواهد شد.
از مساحت 7 میلیون و 200 هزار هکتاری استان هرمزگان، 6 میلیون و 900 هزار هکتار جزو عرصه های منابع طبیعی است که یک میلیون و 80 هزار هکتار آن جنگل، 4 میلیون و 93هزار هکتار مرتع و یک میلیون و 565 هزار هکتار آن را بیابان تشکیل می دهد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.