به گزارش ایرنا، محمدرضا ماندگاری روز شنبه در نشست مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی تولید ایثارگران سید جوزر حاجی آباد افزود: شرکت تعاونی تولید ایثارگران سیدجوزر نیز یکی از این شرکت هاست که با شرکت 120نفر و با هدف اصلاح ساختار نظام بهره برداری کشاورزی تشکیل شد.
وی ارتقا بهره وری و توسعه کشاورزی پایدار در یکهزار و 200هکتار زمین کشاورزی و 12 حلقه چاه را از دیگر هدف گذاری های درنظر گرفته شده این شرکت تعاونی برشمرد و از عملکرد شرکت در سال های گذشته نیز انتقاد کرد.
مسوول نظام های بهره برداری سازمان تعاون روستایی هرمزگان بیان داشت: منتخبان جدید به عنوان نمایندگان اعضا در جهت پویایی و توسعه شرکت گام های موثری بردارند.
ماندگاری ابراز داشت: از آنجایی که توسعه روستایی و کشاورزی اساس امنیت غذایی و سلامت پایدار نخستین سنگ بنای اقتصاد مقاومتی است اعضای این تعاونی ها باید در راستای هدف گذاری شرکت قدم های مثبتی بردارند.
وی اظهار داشت: امروزه تولید محصولات کشاورزی برای تامین نیازهای غذایی از الزامات توسعه پایدار به شمار می آید و این رسالت اغلب به عهده جامعه روستایی است به همین دلیل شناخت دقیق نظام های بهره برداری می تواند نقش تعیین کننده ای در توسعه پایدار روستایی داشته باشد.
در استان هرمزگان در حوزه های تشکل های کشاورزی دو شرکت سهامی زراعی و یک اتحادیه شرکت های تعاونی تولید استانی نیز فعال هستند که بیش از 9 هزار هکتار اراضی کشاورزی در اختیار کل این تشکل ها قرار دارد.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.