به گزارش ایرنا، شهیدغلام آچار یادگار شنبه و فاطمه در یکم فروردین سال 41 در روستای ایسین از توابع شهرستان بندرعباس به دنیا آمد.
وی دوران تحصیل خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد و به عنوان پاسدار وارد جبهه های جنگ شد.
شهید آچار 27 بهمن سال 64، در منطقه عملیاتی فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.
مزار این شهید هم اکنون در روستای محل تولدش قرار دارد.
شهیدغلام آچار در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: ای برادران عزیز از شما می خواهم زمانی که همیشه به یاد خدا باشید و اعمالتان خالص باشد و همیشه از خدا بخواهید تا طول عمر رهبر انقلاب این پیرجماران را طولانی بگرداند.
در ادامه این وصیت نامه آمده است: از خدا بخواهید تا دل های ما را از مرض هایی که انسان را به انحراف و شیطان سوق می دهد، دور نماید یعنی مرض های روحی که دکتر نمی تواند آن را علاج کند از قبیل ریا، حسد، عجب، کینه و به خصوص نگاه حرام که شیطان می گوید «نگاه حرام تیری زهرا آگین از کمان من است که هرگز به خطا نمی رود» و از همین نگاه های حرام است که انسان مبتلا به زنا می شود یعنی سرچشمه زنا همین نگاه های حرام است.
شهیدغلام آچار در این وصیت نامه افزوده است: از تمام برادران عزیزم و حتی آن هایی که تا اندازه ای مرا می شناسند حلالیت می خواهم و از شما برادران عزیزم می خواهم تا آنجا که امکان دارد مسجد را خالی نکنید و نماز که ستون دین است را به جماعت بخوانید چون این جماعت ها هم انسان را می سازد و هم دشمن را به لرزه در می آورد.
در بخشی دیگری از وصیت نامه شهید آچار بر اتحاد مردم ایران تاکید شده و آمده است: باهم متحد باشید و در تمام کارها باهم باشید و در مقابل تمام انحراف ها بایستید و طبق روال گذشته با آن منافقان کوردل که هر روز به یک رنگی در می آیند، مبارزه کنید، به یاد شهیدان کربلا باشید و تقاضا دارم در موقع دعای کمیل و نمازها و در هرحالی سلامتی امام خمینی(ره) و رزمندگان را از خدا بخواهید.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.