به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان اظهار داشت: باید دانش آموختگان رشته های فنی به همان اندازه که آموزش دیده اند بتوانند در زمینه رشته خود مهارت داشته باشند که در حال حاضر این چنین نیست .
وی بی نتیجه ماندن بسیاری از راهکارهای حوزه اشتغال جوانان را مرتبط با آموزش و فرهنگ کار دانست و افزود: آموزش و فرهنگ کار یعنی جوانان حرفه آموزی کنند و تنها به دنبال کار اداری و پشت میزنشینی نباشند.
اکرمی ادامه داد: بدون شک تنها با تزریق پول نمی توان اشتغال برای جوانان ایجاد کرد و آموزش، فرهنگ سازی و بازنگری در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و دانشگاهی در زمینه اشتغال نیازمند نیاز سنجی بازار کار و تولید اشتغال برای جوانان است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان داشت: باید بدنبال تغییر فرهنگ کار و اشتغال در جامعه بود و نسل جوان را برای کارآفرینی و خلاقیت تشویق و ترغیب کرد.
اکرمی در بخش دیگری از صحبتهای خود تاکید کرد: با توجه به آنکه قرار است در این نشست ها برای جوانان تصمیم‌ گیری شود و بخشی از جوانان در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، حضور مدیران دانشگاه‌ های استان در این نشست ها الزامی است.
وی با اشاره به اهمیت تفریح و تخلیه انرژی جوانان گفت: باید تفریح و ورزش جوانان به منظور داشتن جامعه سالم در اولویت قرار گیرد زیرا جوان شاداب و سلامت، جامعه سالم آینده را می سازد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.