به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی سه شنبه شب در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی هرمزگان اظهار داشت: باید برای استقبال مردم به دنبال برنامه های خلاقانه در نشاط اجتماعی باشیم تا برای آنها تبدیل به برنامه های تکراری نشود.
وی اضافه کرد: خلاقیت و نوآوری در هر حوزه ای موجب پیشرفت و توسعه می شود و اگر این خلاقیت در مسیر نشاط اجتماعی در جامعه باشد چندین برابر تاثیرگذار خواهد بود.
وی برنامه های صورت گرفته در بخش نشاط اجتماعی در هرمزگان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: باید این برنامه ها به صورت مستمر و همراه با خلاقیت و نوآوری در استان ادامه یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نشاط و شادابی جامعه را یکی از محورهای مهم برنامه دولت معرفی کرد و گفت : در جامعه شاداب ضمن کم شدن بیماری های جسمی ، آسیب های اجتماعی هم کاهش می یابد.
اکرمی بیان داشت: با توجه به اقلیم و فرهنگ هرمزگان باید برنامه های متنوعی در حوزه نشاط اجتماعی در نظر گرفته شود تا تمامی مردم بتوانند از این برنامه ها بهره مند شوند.
وی بر ضرورت توجه به برنامه های نشاط افزا در جامعه تاکید کرد و گفت : نشاط اجتماعی لازمه ارتقاء سلامت جامعه است و همه دستگاهها باید در این زمینه کمک کنند.
این مقام مسوول تصریح کرد: مدیران در هر رده و منصبی باید بدانند که تنها خادم مردم هستند و باید در زمینه رضایتمندی آنها گام بردارند و ایجاد نشاط اجتماعی یکی از عوامل رضایت افراد در جامعه است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.