به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی یکشنبه شب در دیدار اعضای ناوگروه صلح و دوستی پاکستان، اظهار داشت: ایران و پاکستان دارای ارتش قوی و اشتراک دینی، مذهبی و فرهنگی هستند که این شباهت ها و ویژگی های مشترک باعث نزدیکی دو کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: ما فرزندان اسلام هستیم و برای احیاء نام محمد (ص) تلاش می کنیم.
فرمانده ناوگروه صلح و دوستی پاکستان هم در این دیدار گفت: بسیار خرسندیم که ارتباط صمیمی و دوستانه با ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران داریم و به دنبال گسترش و ارتقاء این روابط هستیم.
دریادار محمد سالم افزود: حضور ما در ایران و شهر بندرعباس با استعداد 4 یگان شناور به منظور اثبات علاقه خود به ایران است و با کشورهای محدودی چنین تعامل و روابط صمیمانه ای داریم.
وی اضافه کرد: مردم پاکستان نسبت به رهبر جمهوری اسلامی ایران، آیت الله خامنه ای (مدظله) نگاه محترمانه ای دارند و قدردان حمایت ها و درایت ایشان در حل بحران منطقه کشمیر هستیم.
ناوگروه صلح و دوستی پاکستان متشکل از ناوشکن سرفرماندهی خیبر، ناو گارد ساحلی ژوب، ناو پشتیبانی مددگر و ناو آموزشی بادبانی راهنورد روز یکشنبه در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پهلو گرفت.
هدف از حضور این ناوگروه در ایران توسعه مناسبات نظامی و تقویت حسن هم جواری بین دو کشور همسایه، دوست، برادر و مسلمان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.