به گزارش ایرنا، ایرج حیدری روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان رودان که با حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران کل ادارات و سازمان های هرمزگان در رودان برگزار شد، بیان کرد: مسوولان باید روحیه خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به مردم را در خود تقویت کنند.
وی اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم یک فرصت تکرارناشدنی است و باید مسوولان از این فرصت مهم که نصیب آنها شده، نهایت بهره و استفاده را ببرند.
حیدری افزود: خدمت به مردم وقت و زمان نمی شناسد و چنانچه مسوولان از این امر غفلت کنند، دچار خسران می شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در این نشست بر توسعه تعامل و همکاری مدیران کل با فرمانداران تاکید کرد.
حیدری خاطر نشان کرد: مشکلات هر شهرستانی باید در سایه تعامل، همکاری و همت فرمانداران و مدیران کل ادارات و سازمان ها، در شهرستان برطرف شود.
وی با بیان اینکه حل مشکلات جامعه مدیریت، عزم و اراده جهادی را می طلبد، بیان کرد: مسوولان موظف هستند برای حل مشکلات و موانع فراروی حوزه کاری خود راهکار عملی و اجرایی ارائه دهند و مشکلات را برطرف کنند.
حیدری در ادامه خاطر نشان کرد: رودان از ظرفیت و توانمندی های فراوانی برخوردار است و باید از این منابع عظیم به درستی بهره برداری شود تا رشد و رونق اقتصادی در این شهرستان رقم بخورد.
در نشست امروز مشکلات مردم در حوزه های مختلف نظیر کشاورزی، منابع طبیعی، راه های شهری و روستایی، حفاظت منابع آب، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهداشت و درمان، ورزش، برق، مخابرات، محیط زیست و غیره مطرح و بررسی شد.
در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری از طرح های مزرعه لمون گراس، پرورش ماهی و بزرگترین کارگاه فرآوری محصولات کشاورزی در رودان بازدید کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در سفر یک روزه خود به رودان از بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان بازدید و بر ضرورت تجهیز هر چه سریع تر این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن تاکید کرد.
تجهیز بیمارستان امام علی (ع) به دستگاه سی تی اسکن یکی از مطالبات دیرینه مردم این شهرستان و شهرستان های همجوار است که برغم وعده های پرتکرار مسوولان جهت تجهیز این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن، تاکنون محقق نشده است.
سال هاست که بیماران و مراجعه کنندگان جهت انجام سی تی اسکن به مرکز استان یا سایر شهرستان های همجوار مراجعه می کنند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 / 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.