به گزارش ایرنا، مسعود پاکزاد شامگاه دوشنبه در نشست مشترک مدیران اقتصادی استان هرمزگان با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی جزیره کیش در بندرعباس، اظهار داشت: تلاش شود با همکاری و هم افزایی نزدیک، مناطق آزاد را به سمت رونق فعالیت های اقتصادی و تجاری و تسهیل در صادرات و واردات سوق دهیم.
وی افزود: استانداری هرمزگان از حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی جزیره کیش برای حضور و سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی و سایر مناطق دارای ظرفیت سرمایه گذاری استان در زمینه های مختلف صنعتی، کشاورزی ، شیلاتی و گردشگری دعوت ، حمایت و استقبال می کند.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: فعالان مناطق مناطق آزاد تجاری و اقتصادی به ویژه جزیره کیش باید نقش راهبردی خود را در شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان و دور زدن این تحریم ها به خوبی ایفاء نمایند.
به گزارش ایرنا، استان هرمزگان دارای 9 منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و نفتی است و از این نظر در رتبه اول در سطح کشور قرار دارد.
این مناطق شامل سه منطقه آزاد کیش، قشم و جاسک و شش منطقه ویژه اقتصادی صنایع ومعادن خلیج فارس، قشم، کشتی سازی ایزوایکو، خلیج فارس واقع در مجموعه بندری شهید رجایی، انرژی بر پارسیان و نفتی جزیره لاوان است.
لازم به ذکر است، نشست مشترک مدیران اقتصادی استان هرمزگان با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی جزیره کیش با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، ناظر گمرکات ، مدیر کل امور مالیاتی ، دبیر شورای هماهنگی بانک ها و مدیران عامل بانک های هرمزگان در محل هتل هما بندرعباس برگزار شد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.