به گزارش ایرنا، موسی دادی زاده سرخایی روز یکشنبه در حاشیه آغاز به کار این طرح ها افزود: این طرح ها شامل مدرسه 3 کلاسه روستای کرمون، مدرسه 2 کلاسه روستای احمد آباد، مدرسه 12 کلاسه استثنایی و ساختمان نمایندگی آموزش و پرورش رویدر بندرخمیر است.
وی بیان داشت: با بهره برداری کامل از این مدرسه ها، مهر ماه سال آینده حدود 150 دانش آموز رویدر از مزایای واحدهای آموزشی نوساز برخوردار می شوند که نقش مهمی در رشد شاخص های تحصیلی دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: آموزشگاه 12 کلاسه استثنایی رویدر برای تحصیل دانش آموزان دارای نیازهای ویژه است که همه ی دوره های تحصیلی از پیش دبستانی تا پایان متوسطه را با جمعیت دانش آموزی 54 نفر پوشش قرار می ‌دهد.
دادی زاده سرخایی ادامه داد: برای ساخت این واحد آموزشی که 505 مترمربع زیربنا دارد، افزون بر 12 میلیارد ریال توسط یک خیر نیکوکار هزینه خواهد شد.
وی یادآورشد: همچنین در این روز نوسازی سه طرح آموزشی تخریبی شامل مدرسه 6 کلاسه چاه اسماعیل، مدرسه 6 کلاسه امیرکبیر گوربند و مدرسه 12 کلاسه خیام در میناب آغاز شد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: هشت میلیارد ریال با مشارکت خیران برای مدرسه چاه اسماعیل و امیرکبیر هشت میلیارد ریال و 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی برای مدرسه 12 کلاسه خیام هزینه می شود.
دادی زاده سرخایی گفت: در یک ماه اخیر در استان هرمزگان روند اجرای طرح های آموزشی با مشارکت خیران شتاب گرفته است که نشان از عمق نوع دوستی و خیرخواهی انسان های شریفی است که با انفاق مال خود، دل در گرو آینده کشور دارند.
وی خاطرنشان کرد: روند توسعه طرح های آموزشی درهرمزگان همچنان ادامه دارد و برای نوسازی حدود 900 مدرسه تخریبی در این استان نیازمند مشارکت خیران نیکوکار و نگاه ویژه دولت هستیم که روند توجه به این بخش مهم با تحولی چشمگیر همراه است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.