محمد خیری عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور خود در حماسه 9 دی اعلام کردند که انقلاب اسلامی مصادره شدنی نبوده و به رهبر و مردم تعلق دارد.
وی اقشار مختلف مردم هرمزگان را به شرکت در آئین گرامیداشت حماسه 9 دی فراخواند و تاکید کرد: دانشجویان ، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان نیز همگام با دیگر اقشار مردم، در این آیین حضور خواهند داشت.
خیری با اشاره به پیشرفت های علمی حاصل شده در کشور در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت:ما قبل از انقلاب اسلامی از لحاظ علمی جزو کشورهای عقب مانده بودیم، اما امروز ایران از لحاظ شتاب علمی رتبه اول جهان و از لحاظ تولید علم حائز رتبه 16 می باشد .
وی با اشاره به دستاوردهای دانشگاه پیام نور، افزود: این دانشگاه رتبه اول کیفیت آموزشی و در حوزه پژوهش جزو 10 دانشگاه برتر کشور است.
رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: با وجود این دانشگاه عدالت آموزشی در کشور اجرا شده و ما در دورترین نقطه کشور هم واحد آموزشی داریم .
وی بیان داشت: با وجود دانشگاه پیام نور شرایط تحصیل برای تمام اقشار، حتی کسانی که فرصت تحصیل هم نداشته اند فراهم شده است.
خیری خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور هرمزگان دارای 14 مرکز و واحد، 67 عضو هیات علمی و 11 هزار دانشجو است و 90 درصد دانشجویان آن بومی و ساکن همین استان هستند.
روز نهم دی ماه سال 88 مردم اقصی نقاط ایران اسلامی در اعتراض به توطئه های دشمنان پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان ها آمدند و شکوه بصیرت و حضور حماسی خود را در دفاع از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.
نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا 19 دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.