به گزارش ایرنا، موسی دادی زاده سرخایی عصر دوشنبه در آیین بهره برداری از این طرح های آموزشی افزود: این طرح ها شامل 2 مدرسه سه کلاسه در روستاهای کوران و تخت گرو، سه سالن چند منظوره در مناطق هرنگ، هنگویه و کمشک است که با مشارکت خیران و در مدت یکسال به بهره برداری می رسد.
وی بیان داشت: همچنین در این روز هنرستان خوارزمی و نمازخانه مولوی کوخرد بستک نیز افتتاح و به زیرساخت های آموزشی منطقه افزوده شد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: روند توسعه زیرساخت‌ های آموزشی در سراسر استان با مشارکت خیران سرعت گرفته است که امیدواریم در سایه این رویکرد بتوانیم در تامین فضاهای آموزشی مناسب و استاندارد برای دانش آموزان استان گام های بلندی را برداریم.
دادی زاده سرخایی ادامه داد: توسعه و تامین فضاهای آموزشی استاندارد به عنوان اولویت برنامه‌ های این نهاد با جدیت در دستور کار است که به همت خیران برنامه های متعددی را برای سامان بخشی به فضاهای آموزشی در دست اقدام داریم.
وی ابزار داشت: مشارکت خیران هرمزگانی در توسعه زیرساخت ‌های آموزشی استان، در کشور زبانزد است و به این حامیان نوع دوست و نیکوکار نظام تعلیم و تربیت افتخار می ‌کنیم.

** 70 مدرسه بستک غیر استاندارد است
مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس هرمزگان نیز گفت: در مجموع 900 مدرسه غیر استاندارد در استان هرمزگان وجود دارد که 70 مدرسه مربوط به شهرستان بستک است.
نوید احمدی اضافه کرد: از مجموع مدرسه های غیراستاندارد شهرستان بستک، 28 مدرسه تخریبی هستند که با مشارکت خیران در حال اجرای طرح های نوسازی هستیم.
شهرستان بستک در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.